וילונות בקיץ? פתרון מעולה!

וילונות בקיץ? פתרון מעולה!

לקראת שיאו של הקיץ ישבנו לשיחה עם עמית ליבק, מבעלי אורגד,על מנת שיסביר לנו את הפטנטים שמוסיפים הרבה קלילות והצללה לחללי הפנים "כשאנחנו נכנסים לעונה החמה חשוב להתאים את הטקסטיל ופתרונות ההצללה לאקלים הים תיכוני. בקיץ לא נשב על ריפודי קטיפה ואפשר לאפסן את וילונות הקפלים הכבדים והמסוגננים, לטובת בדים מסנני קרינה וריפודי כותנה דקים. בקולקציה החדשה אנחנו מציעים ללקוחותינו ליהנות מוילון רומאי, המאפשרים להתאים באופן אישי את אמצעי ההצללה לכמות החשיפה לשמש וליהנות ממראה דקורטיבי באמצעות וילונות שקופים למחצה הניתנים להתקנה בנוסף לוילונות הקיימים. פתרון זה מאפשר לסנן את עוצמת קרני השמש שפולשות לסלון או לחדר השינה, ליהנות משמירה על כמות האור בבית וכמובן להביא לחסכון משמעותי בצריכת האנרגיה לקירור".

יצירת סטיילינג מאוורר באמצעות וילונות

וילונות סאן סטריפ

עוד תמצאו בקולקציה החדשה של אורגד לקיץ, וילון סאן סטריפ וילונות מג'יק סקרין הנחשבים אידיאלים להצללת הבית והמשרד בזכות השימוש בתפירה ייחודית בה שתי שכבות של רצועות בד אטומות ושקופות יחדיו יכולות להימצא בחפיפה מלאה, חלקית או ללא חפיפה ומאפשרות לנו שליטה בויסות כמות האור החודרת לחלל. וילונות סאן סטריפ / מג'יק סקרין מעניקים לחלל מראה מודרני בעל קוים ישרים. ניתן להשיגם בקשת רחבה של גוונים וברמות אטימות שונות החל מהצללה חלקית ועד החשכה מוחלטת.

וילונות דואט

פתרון הצללה נוסף המעוצב למשעי הוא וילונות דואט הקיימים בכמה גרסאות. ישנם וילונות דואט להצללה המסננים את קרני השמש ומאפשרים מעבר אור חלקי. ישנם וילונות דואט האפלה האוטמים ב-100% את חדירת האור לבית ונחשבים למושלמים לאבזור חדר השינה: למי שרוצה לחסוך באנרגיה ולהפחית את צריכת החשמל בשימוש במזגן ולמי שקרני האור מעירות אותו לפני שהיה רוצה באמת להתעורר….

ולמי שרוצה לנצל את הקיץ כדי ליהנות מעיצוב קליל ומודרני, אלגנטי ומרשים או אקלקטי ומיוחד, בחברת אורגד מציעים לכם להצטייד במלתחה שלמה של בדי ריפוד חדשים. מעצבות הבית שלנו ישמחו לעזור לכם להתאים את המראה המתאים לביתכם ולאופי שלכם, אשר יקנה לכסאות בפינת האוכל ולמערכת האירוח בסלון תחושה מעוצבת ונוחה במיוחד. השנה שולט במיוחד מראה הרטרו, עם ריפודים קלילים ולא נדבקים, בגוון ירוק פסטל ועם דוגמאות גיאומטריות של שנות השישים.

גם פינת האוכל מקבלת תשומת לב. בקולקציה החדשה תמצאו ריפודים בגוונים לבנים ובגווני שמנת בעיטור פרחוני או צורות גיאומטריות, ההופכים אותה לייחודית ומזמינה במיוחד. אנו מזמינים אתכם להתרשם גם מהבדים המתאימים לשימוש בחוץ, באירוח בחצר או במרפסת, בדים הנראים טבעיים עם כל יתרונות הניקוי של ויניל. בקיץ זה תוכלו לוותר על האירוח הרשמי עם קולקציה חדשה של כריות ענק – המהוות פתרון מושלם לאירוח בבית או בחוץ ואשר בעזרתן ניתן ליצור פינת ישיבה אלטרנטיבית. כל הפתרונות ניתנים ליישום במבחר גדול של בדים ועיצובים, לצד בחירה בגווני הבייסיק.

בעזרת וילון ניתן לייצר מחיצה ללא דלת

האם נתקלתם באורח מעצבן שלא מבין את הגבול העובר בין החלל הציבורי לפרטי בדירתכם? האם אתם רוצים לשוות לחלל מראה גדול ומרווח אך בכל זאת ליצור אינטימיות והפרדה בין חללים שונים בדירה? את כל התחושות האלו ניתן ליצור באמצעי פשוט ללא חור בתקציב או קונסטרוקציות מסובכות על ידי וילונות חוטים, המאפשרים לנו להיות עם ולהרגיש בלי. וילונות החוטים עשויים שורות חוטים איכותיים, ההופכות לאלמנט דקורציה בחללי הבית הפנימיים, ללא חסימה ישירה של השמש. את וילונות החוטים ניתן להשיג הן במראה קליל והן במראה אלגנטי, יוקרתי ובמבחר גוונים רחב הכולל גווני כסף, זהב, שחור, לבן וחוטים במדרג צבעים.