וילונות וטפטים גם באמבטיה

וילונות וטפטים גם באמבטיה

למה צריך וילונות בחדר האמבטיה?

תלייה של וילונות בחדר האמבטיה נועדה לענות על מספר מטרות. ישנם וילונות שאנחנו תולים ממש על גבי האמבטיה עצמה, על מנת למנוע השפרצות של מים מהמקלחת החוצה וישנם וילונות שאנחנו תולים על גבי חלון האמבטיה, אלו וילונות שנועדו להסתיר אותנו בשעת הרחצה מעיניהם הסקרניות של השכנים, וכן לווסת את כמות האור הרצויה כך שארונות האמבטיה לא ייפגעו מהשמש החזקה. מצד שני אותם וילונות חייבים לאפשר אוורור יסודי וקפדני של חדר האמבטיה על מנת למנוע עובש ורטיבויות.

וילונות בחדר האמבטיה – כך מחוללים שינוי!

כאשר אתם עומדים בפני בחירה של וילונות לחדר האמבטיה חשוב לבצע הפרדה בין וילונות לתלייה ממש מעל האמבט, אשר חייבים להיות עשויים מחומר עמיד בפני מים בשל המגע הישיר והיומיומי עם המים, ובין וילונות התלויים על החלונות, אשר לא אמורים לבוא במגע ישיר עם מים אלא רק עם לחות, ולכן נדרשים מהם סטנדרטים שונים. חשוב להתייעץ עם מומחה שיוכל לכוון אתכם אל וילונות מתאימים, חומרי גלם עמידים וכן עיצובים שונים שיתאימו לחדר האמבטיה שלכם.

פתאום כיף להתקלח

הוספה של טפטים אל חדר האמבטיה נועדה לא רק לספק עיצוב מרהיב לאמבטיה תוך חיסכון בהוצאה הכספית הנרחבת של שיפוץ האמבטיה, אלא גם על מנת לחפות את הקירות, להגן עליהם מפני רטיבויות ולחות, פטריות ועובש, וכך להבטיח שימוש ארוך טווח בחדר האמבטיה. חשוב לציין שרק טפטים מיוחדים המותאמים לחללים רטובים ניתנים להדבקה ללא חשש שהלחות תסיר אותם. ממש כמו כל אביזר אמבטיה אחר שמוסיף גם פרקטיקה וגם אסתטיקה, כמו ידיות, ברזים, ארונות וכדומה, כך גם טפטים משתלבים כיום בחדרי האמבטיה בטבעיות רבה.

אילו טפטים יתאימו בחדר האמבטיה שלכם?

חשוב מאוד לדעת כי לא כל הסוגים של טפטים מתאימים לחדר האמבטיה, בשל טבעו הלח. בחירה של טפטים לחדר האמבטיה חייבת להתחשב בתנאי השטח של האמבטיה, במידת האוורור שלה, בכמות האור בתוכה וכן הלאה. תוכלו לבחור מתוך מגוון של טפטים העשויים מחומרי גלם מותאמים לאמבטיה כמו ויניל מוקצף, וכן הלאה. חשוב לבחור טפטים שקל לנקות אותם ולתחזק אותם, ובמידה ותרצו לא תתקשו למצוא טפטים בטקסטורות של קרמיקה, דמויי אריחים בגוונים רבים ושונים. חשבו האם להדביק טפטים על כל הקירות באמבטיה, או רק על חלק מהם, והאם תרצו לשלב מספר דוגמאות טפטים ליצירת אווירה ייחודית.