וילונות וטפטים למסעדות ולבתי קפה

וילונות וטפטים למסעדות ולבתי קפה

וילונות למסעדות ובתי קפה

בחירת וילונות לצרכים של מסעדות ובתי קפה חייבת לקחת בחשבון את כמות השמש ואת הכיוון שלה ביחס לחלל, את המיקום של בית הקפה או המסעדה, את גודלם של החלונות וכן את העיצוב הכללי במקום. כמו כן חשוב להתאים בין הוילונות ובין אופיו של הקהל שמגיע לבלות במקום.עלינו לחשוב האם ישנו מקום לשלב וילונות בצבעים נועזים אשר ימשכו את העין וישדרו אווירה טמפרמנטית או שמא עדיף לוותר על כך ולבחור בדוגמא נייטרלית שתשדר רוגע.

טפטים למסעדות ובתי קפה וחשיבותם

לקוחות בית הקפה/ המסעדה בדרך כלל יהיו מעוניינים לקבל חוויה מעט שונה, ולא רק על הצלחת, החל מרגע כניסתם ובמהלך השהייה במקום. את אותה חוויה מיוחדת ניתן לייצר בין היתר בעזרת שילוב נכון של טפטים שתורמים להעברת מסרים שונים, ומייצרים את האווירה הרצויה, כאן נבחר בצורה ספציפית אם לשוות למקום מראה של טפטים רומנטיים ועדינים או של נועזים וצבעוניים שמכניסים אלמנט ויזואלי מרהיב מהרגע הראשון. בעזרת שילוב נכון של טפטים בחלל בית הקפה או המסעדה ניתן להעניק ללקוחות את התחושה בה מעוניינים: של רוגע ונינוחות, של אקשן והתרחשות או של מקום ביתי וכפרי, בהתאם להלך הרוח של בעלי המקום.

לאורגד מבחר גדול של טפטים למסעדות ולבתי קפה

כיום קיים מבחר גדול מאוד של אפשרויות שילובים בין צבעים וסגנונות של טפטים ודווקא במקומות כמו מסעדות ובתי קפה קיימת לגיטימציה להעז ולבחור את אותם טפטים מיוחדים ושונים מהנורמות המקובלות, שאינם מתאימים בהכרח בבית או במשרד. חשוב מאוד להתייעץ עם מעצב פנים או עם יועץ מטעם חברת טפטים ולהתאים את הטפטים כך שישדרו מה שנרצה שקהל הלקוחות ייקח עמו בעת ביקורו בבית הקפה או המסעדה. כמובן שיש לקחת בחשבון את גודל החלל, ואופיו הכללי של המקום.