וילונות וטפטים מייצרים נראות עסקית במקום העבודה

וילונות וטפטים מייצרים נראות עסקית במקום העבודה

נראות חלל העבודה באם במשרד בבית או בבית משרדים היא חלק בלתי נפרד מהנראות העסקית ומשלימה את הרושם הנוצר אצל הלקוחות והקולגות. לכל עסק האופי הייחודי לו וההתאמה לריהוט ולעיצוב חשובה ביותר. התקציב משתנה בהתאם לוותק העסק ולהכנסותיו ויחד עם זאת, דרושה השקעה ולו המינימלית לעיצוב המקום אליו מגיעים הלקוחות כהשלמה וחלק בלתי נפרד מהשירות והרמה אליה מכוון בעל העסק.

חברת אורגד מבינה את החשיבות שבנראות המשרד ובזכות שלל האפשרויות של וילונות, מדבקות קיר, טפטים ועוד הנמצאות בקולקציות השונות, ניתן היום להלביש את המשרד ולעצב אותו בכל רמה ובכל תקציב שיש לעסק, על מנת להשלים את הנראות המקצועית בחלל המשרד.

מדבקות קיר מאפשרות לתת למשרד נופך אמנותי בשימוש מדבקות קיר לסלון ובהתאמה לצבעי הריהוט שנבחרו למשרד. שימוש בפרחים או צורות גיאומטריות על קיר לבן מוסיף נגיעה של צבע ללא צורך בתמונה. מדבקות קיר בצורת שעון או מנורה מייצרות את האשליה כי יש רהיטים במשרד וזהו פתרון מצוין לחללים קטנים אשר אין בהם מספיק מקום לרהיטים לדקורציה.

מדבקות הקיר בנוסף להיותן פתרון עיצובי נוח וקל לשימוש מאפשרות בתקציב נמוך להחליף את העיצוב מדי פעם ולרענן את החלל הקיים במראה חדש. ניתן להסיר את מדבקות הקיר בקלות בכל פעם שרוצים לשנות את המראה של המשרד ולהתאים את הצבעים והצורות גם למיתוג של העסק.

לעסקים בתחום הילדים יש מגוון אפשרויות כתוספת לעיצוב החללים מהמבחר הגדול המוצע: מדבקות קיר לחדר הילדים, בורדרים וטפטים לחדרי ילדים אשר יכולים לתת את המראה המתאים לאופי הלקוחות והרגשה כי העסק מבין את הצרכים של הלקוח ומתאים את עצמו לחידושים הקיימים.

חלוקת חללים במשרד נדרשת במקרים רבים ללא השימוש במחיצות או דלתות להפרדה בין משרדים או אזורי תפעול שונים. עם מגוון וילונות חוטים ניתן להפריד את האזורים הרצויים באלגנטיות ועם נגיעה עיצובית אשר תורמת למראה מכובד ומעניין של חלל העבודה. בנוסף לכך, וילונות חוטים מוסיפים גווני אור שונים לחדר, באם החדר חשוך ניתן להשתמש בצבעים בהירים ולתת הרגשה של חלל גדול יותר ומואר.

המוצר החדש והמבוקש כיום על ידי עסקים רבים הוא וילונות אקוסטיים. בזכות הבד המסיבי אך העדין למראה, קיים שילוב של שתי פעולות חשובות עבור כל עסק: מיגור הרעש מבחוץ ונתינת מראה מכובד ויוקרתי למרחב העסקי, המגוון של הווילונות האקוסטיים הוא רב וכולל סדרה חדשה של וילונות דואט מודרניים הקיימים בצבעים וסגנונות שונים אשר יתאימו לכל עסק.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה ובקשה, צוות אורגד.