וילונות חשמליים – מים שקטים חודרים עמוק…

וילונות חשמליים – מים שקטים חודרים עמוק

עד לפני מספר שנים נעשה שימוש בוילונות חשמליים אך ורק כאשר היה צורך פונקציונלי גרידא במפתחים רחבים וגבוהים. כיום עקב כניסה של שחקנים חדשים לשוק המנועים, ירידת מחירים, התפתחות תחום ה"בית החכם" וכחלק מתפיסה כוללת של צורך בנוחות ובעיצוב, עולה השימוש במנועים חשמליים, גם למפתחים קטנים. מתגי ההפעלה הפכו למעוצבים למשעי עם אפשרויות שונות המתאימות לסגנונות שונים והמערכת כולה ניתנת לחיבור ליתר מערכות החשמל בבית, מה שמעניק שליטה בלחיצת כפתור אחת.

לאילו וילונות מתאים המנוע החשמלי?

המנועים הקיימים היום נותנים מענה לכל סוג וילונות: וילון ונציאני, וילון רומאי, וילונות גלילה, סאן סטריפ, דואט והסטה.

בעבר היתה חובה בהכנת חשמל מוקדמת ובחיווט מתוכנן מראש. כיום קיימים מקלטים הפועלים על גלי רדיו ואשר ניתנים להתקנה בשלב מאוחר יותר וללא הכנה מראש. המנועים ניתנים להסתרה מוחלטת בשני אופנים: באחד הצדדים אליו נאסף הוילון כאשר פותחים אותו או על ידי בניית קרניז מגבס המסתיר הן את מסילת הוילון והן את המנוע החשמלי.

יתרונות הוילון החשמלי

לכל צרכן יש סדרי עדיפויות שונים ואורח חיים שונה: חובבי הגדג'טים יפיקו הנאה מהשליטה במנוע ומאפשרויות התכנות הקיימות בו, אשר ניתן להתאימן במדויק לצרכי המשתמש. שומרי השבת יהינו מהאפשרות לתכנת את שעות פתיחת וסגירת הוילונות מראש ועל פי עונות השנה המתחלפות. לקוחות שלכם אשר הסביבה חשובה להם ומעוניינים לחסוך באנרגיה יפיקו הנאה מחיישנים המותקנים בבית (מופעלים על ידי סוללה או על ידי אנרגיה סולארית), קולטים את כמות האור וכיוון השמש ובהתאמה: סוגרים/פותחים את הוילונות. הצללת הבית בצורה כזו חוסכת רבות באנרגיה המושקעת בחימום ובקירור הבית. בתחום הבטיחות הלקוחות יהינו מהמגנון אשר גורם לוילון להיעצר ברגע שהוא מרגיש בהתנגדות.

באורגד נשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי לגבי האפשרויות השונות העומדות לשילוב המנועים השונים בבית הלקוחות שלכם. התקנת המנועים נעשית על ידי המתקינים המקצועיים שלנו, אשר עברו הדרכה והתמחות בנושא.