וילונות ירוקים לאדריכלים ומעצבי פנים

וילונות ירוקים לאדריכלים ומעצבי פנים

בקולקציית הקיץ החדשה מבית אורגד תוכלו למצוא גם וילונות פאנלים מכותנה נושמת המסננים את קרני השמש ומשרים בחדר אור רך ועדין. על ידי בחירה בגוונים טבעיים מצהוב ועד אדמה, נוכל ליצור מצד אחד אווירה רומנטית בבית ומצד שני לאפשר אוורור טבעי של חללי הפנים וניצול מקסימלי של אור השמש הטבעי ובכך להפוך את הבית לירוק יותר. אפשרות נוספת להלבשת חללי הפנים היא חיפוי החלונות בוילונות גלילה הנאספים מעלה אשר בימים החמים מאפשרים לסנן את החום באמצעות בד שקוף נושם, ונחשבים אמצעי הצללה אידיאלי לחיפוי היציאה לחצר ומפתחים גדולים. למי שרוצה ירוק עד הסוף, נשמח להציע וילונות יפניים אותנטיים, המשלבים שימוש בעץ במבוק טבעי (הנחשב לפתרון הירוק המבוקש ביותר, בזכות החידוש המהיר של קני הבמבוק שחוסך בכריתת עצים) לצד שימוש בכותנה שקופה נושמת ואפשרות לגלגול הוילון בהתאם לצורך.

ירוק במשרד

גם בשעות העבודה אין סיבה שנבזבז משאבים עצומים על קירור המבנה, כאשר הצללה נכונה של המפתחים מסייעת לנו להפחית בקירור חללי הפנים ולשדר אווירה אינטימית וידידותית במשרד.

למי שרוצה לשלב בין השניים נציע להתרשם מוילונות הפליסה ומוילונות הדואט החדשים, המיוצרים מבד פוליאסטר בשילוב חומר דוחה קרינה, המציגים מראה אקורדיון דקורטיבי בחלל. וילונות הפליסה והדואט ניתנים להפעלה באמצעות שלט רחוק, אידיאליים לכיסוי כל המפתחים (מחלונות גדולים ועד למפתחי נישה בתוך פרופיל החלון) וניתנים להשגה במבחר רחב של דוגמאות כגון: וילון לבן סמי-שקוף עדין המאפשר להוסיף לחלל נגיעה אינטימית, וילונות בגווני קיץ אופנתיים או המראה הכפרי בשילוב פסי רוחב ישרים ונקיים. וילונות הפליסה והדואט ניתנים לאיסוף גם בכיוון הפוך, כלומר, הוילון נאסף בתחתית ונפרש כלפי מעלה. כיום קיים גם מנגנון combi המאפשר לשלב וילון האפלה יחד עם וילון הצללה כך שאנחנו יכולים לשלוט על רמת ההצללה בהתאם לצורך.

למתן מענה כולל נמליץ לכם להשלים את המלאכה בעזרת וילון ונציאני למפתחים הייעודיים (חלון המטבח, החלונות בחלל הכניסה או מפתחי הגג), המגיעים בכל גווני הקשת ומצטיינים בסינון קרני השמש, תחזוקתם קלה והם ניתנים להתאמה לתנאי האקלים בחוץ: כאשר השמש זורחת בבוקר ניתן ליהנות ממפתח מלא של הוילון, בשעות הצהריים נחפה מעט את המפתח ובלילה נוכל לאסוף את הוילונות הונציאנים מעלה – להנאה מהבריזה הקיצית הנעימה.

 

לפרטים נוספים אודות פתרונות הצללה ירוקים התקשרו לאורגד טל': 03-5162185 / 03-5179528

אתר: www.orgad.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.