וילונות – לא רק לקישוט

וילונות לא רק לקישוט

וילונות הם אביזרים אופנתיים נפוצים מאד. ניתן לקבל וילונות בעיצובים שונים ומגוונים, אשר ישקפו מגמות אופנה שונות ודרכי עיצוב שונים, ובכך להקנות לבית שלכם מראה ייחודי. אך מעבר לכך, וילונות גם יכולים למלא תפקיד פונקציונאלי של הצללה והסתרה. אנו רואים זאת רבות במקומות עבודה – שם וילונות משמשים כאמצעי להסתרת המתרחש בחדרים שונים, וגם להצללה בכדי לא להפריע לסביבת העבודה.

גם בבית הפרטי שלכם הוילונות יכולים לעזור לכם בהצללת הבית. התברכנו בארץ שטופת שמש, אשר לעיתים יכולה להפריע לנו, לסנוור ולהציק.

וילונות הם פיתרון שהוא גם דקורטיבי וגם יעיל. כיום קיים מגוון עצום של וילונות אשר יכולים לסייע לכם במלאכת ההצללה. הכל מהצללה מלאה וכלה בהצללה חלקית בלבד אשר באה לתת יותר מענה עיצובי מאשר פרקטי.

כאשר אנו מתכננים את פריסת הוילונות בבית חשוב שנבין מה הפונקציונאליות של כל חדר. לא כל חדר ידרוש מידה שווה של הצללה, ונצטרך לבחור לו וילונות שונים עם רמות הצללה שונות. ייתכן שנרצה שהסלון יהיה שטוף שמש, אולם חדר העבודה שלנו יהיה סטרילי, משום שאור השמש מפריע לעבודה השוטפת. השאלה מהם הצרכים שלנו – אם נדע לענות, נוכל לבחור וילונות בהתאם.