וילונות לבתי מלון

וילונות לבתי מלון

האם אתה בעל מלון? האם את יועצת סטיילינג עבור מלונות? האם אתם מנהלי משק בבתי הארחה או בתי מלון? אז אתם כמובן יודעים שחלק חשוב מאוד מכל נראות ורושם של מלון, הוא כמובן הקפדה על הפרטים הקטנים כמו גם על הגדולים. והפרטים, נמצאים בראש ובראשונה בכל חדר וחדר במלון.

אחרי הכול, המנוחה האמיתית של האורחים שלכם, מתחילה כאשר הם מניחים את המזוודה, נשכבים על המיטה, לוקחים נשימה עמוקה ומתחילים להירגע ולנוח. ואז גם יש יותר פנאי לחשוב על הדברים עצמם. כגון: כיצד נראה חדר האמבטיה? מה מידת הניקיון של הסדינים? האם החדר מספיק מאוורר ומואר? האם יש מים מספיק חמים? האם יש קליטה טובה בטלוויזיה? האם כל המתגים פועלים כשורה? האם יש רעש מבחוץ? וגם – האם יש מספיק הצללה דרך הוילונות.

וילונות בבית המלון

וילונות שאתם שמים בכל חדר הם אחד הדברים הראשונים שהאורחים שלכם ישימו אליהם לב. אחרי הכול, מדובר בפריט דומיננטי שנותן את הטון העיצובי לכל שאר החדר. למעשה, לוילונות יש תפקיד גם אסתטי וגם פונקציונלי. לכל אורח חשובה הפרטיות שלו, והאפשרות לקבל אווירה סולידית ומוצללת בחדר. את האפקט הזה עושים הוילונות. גם לוילונות הלובי יש תפקיד מאוד חשוב. הם מקנים אוירה יוקרתית ומכובדת לכל מלון, מבלי לבזבז הון תועפות על עיצוב חדש.

סוגי וילונות לבתי מלון

בשוק ההצללה ישנם סוגי וילונות שונים. ישנם וילונות כהים, בהירים, עבים או דקים, וילון מבד, וילון הזזה צדדי, וילון חשמלי או וילון ונציאני, ועוד. כל סוג הוא בעל אפקט סגנוני אחר, והכול תלוי באווירה שאתם מעוניינים להנחיל לאורחים שלכם. עם זאת, בדרך כלל בענף המלונאות ישנם שני סוגים עיקריים של וילונות: וילונות קפלים או וילונות כיווצים. וילונות אלו הם בעלי עמידות גבוהה.

בבואכם לבחור וילון לחדרי המלון שלכם, זכרו לבחור וילונות החסינים לאש. אחרי הכול, אינכם יכולים תמיד לשלוט במה שהאורחים שלכם עושים בחדר, והדבר האחרון שאתם רוצים הוא מקרה של התלקחות בבית המלון שלכם.

וילונות מותאמים אישית

אם חשובה לכם החוויה של האורחים במלון שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. הקפידו להיוועץ עם חברה מקצועית הבקיאה בתחום התפירה, הטקסטיל וההצללה בפרט, על מנת שתתאים לכם את הוילון המושלם לאופי, לסגנון ולאווירה של המלון שלכם. חלק חשוב מחוויית האירוח זה גם האסתטיקה הוויזואלית, שבזכותה האורח שלכם יזכור אתכם לטובה ויחזור לעוד חופשה מהנה.