חשיבות התקנת הוילונות והטפטים

חשיבות התקנת הוילונות והטפטים

התקנה מקצועית של וילונות

לקוחות רבים המגיעים לאולם התצוגה בוחרים וילונות במיטב כספם כדי לעצב את המרחב הביתי שלהם בנוחות ובאוירה נעימה. רבים מהם מעדיפים לקחת את הוילון לביתם ולהתקין אותו לבד, בחושבם שהתקנת וילונות הינה עניין פעוט וקל.

התקנת וילונות היא אכן לא עבודה קשה, אך במהלך ההתקנה יכולות להיווצר בעיות שיסירו את האחריות על הוילונות מהחברה שקניתם בה, ויפגמו בהנאה שלכם מהוילון. כמו כן, חשוב שההתקנה תיעשה על ידי גורם מקצועי המכיר את אופן התקנה והתקלות הצפויות ממנה.

להלן מספר דוגמאות, למה כדאי לתת למתקין וילונות מטעם החברה להתקין את הוילון שלכם?

בחברות הוילונות הגדולות המכבדות את עצמן מתקיני הוילונות מהווים חלק בלתי נפרד מהחברה ובכך מקנים ללקוחות שקט נפשי ובטחון בטיב ההתקנה ובאחריות הכוללת לוילונות.

מלאכת בחירת הוילון אינה מסתיימת באולם התצוגה. קיימת חשיבות גבוהה לדרך התקנת הוילונות.

התקנה מקצועית חוסכת בעיות עתידיות. בוילונות הנאספים מעלה כדוגמת וילון רומאי, וילונות גלילה, וילון סאן סטריפ, סילואט, תריס ונציאני, פליסה ומיקדו חשוב מאוד שההתקנה תהיה מפולסת (בקו גובה אחיד), אחרת בעת הרמת הוילונות צפוי שהוילון יתקמט ואף ייקרע.

במקרים מסויימים המתקין יכול להבחין בבעיות טכניות שקיימות במקום ההתקנה. כאן המקום לציין שמתקין שמייצג חברה מכובדת הוא זה שאחראי על פתרון הבעיות בשטח וכדי לשמור על שמה הטוב של החברה שמפרנסת אותו עליו לתת את המענה הטוב ביותר.

מומלץ כי את התקנת הוילונות יבצע מתקין שהוא עובד החברה כך שהאחריות על ההתקנה תהיה חלק בלתי נפרד מהאחריות על הוילונות ויהיו מאותו מקור.

במקרה זה מעצב הוילונות הוא האחראי מול המתקין לכך שהתקנת הוילונות תבוצע בהתאם לתכנית, ושלא ייווצר פער בין אותם וילונות שעיצב המעצב לבין וילונות שתלויים בבית הלקוח בסיום תהליך התקנת וילונות.

התקנת טפטים – אפשר גם לבד

התקנת טפטים, בניגוד להתקנת וילונות , יכולה להיעשות על ידי בני הבית, ואין חובה להזמין איש מקצוע לצורך הדבקת טפטים.

לאחר בחירת סוג טפטים בו אתם מעוניינים, חשבו מה הכמות הנדרשת של טפטים על פי שטח קירות החדר אותו תרצו לכסות באותם טפטים.

יש לבדוק מה רוחב אותם טפטים אותם הנכם מעוניינים לקנות, ולהתחשב בכך בעת רכישת כמויות גלילי הטפטים.

אורגד וילונות וטפטים מציע מגוון רחב של וילונות מעוצבים טפטים ומדבקות קיר.

הנכם מוזמנים לאולם התצוגה שלנו בתל אביב.

באולם התצוגה תוכלו ליהנות מייעוץ של מעצבים מן השורה הראשונה שיראו לכם את מגוון הוילונות והטפטיים הקיימים בשוק.