טפטים – מאז ועד היום

טפטים – מאז ועד היום

בשנות ה-80 חלה ירידה משמעותית בשימוש בטפטים, חנויות רבות נסגרו ומעצבי הפנים החלו לחפש שיטות אחרות לעיצוב הקירות. בשנות האלפיים שבו הטפטים בגרסה מחודשת ומעוצבת לעולמנו. לצד החנויות הוותיקות בתחום צצו חנויות נוספות שעוסקות בשיווק הטפטים החדשים. באולמות התצוגה מוצגות בפני הלקוחות אפשרויות רבות של טקסטורות בשילובים שונים. את טפט הנייר המוכר משנות ה-70 מחליפים היום דגמים איכותיים בעלי מגע קטיפתי, דמוי עור, בד, מראה זוהר ומבחר עצום של צבעים ודגמים.

חנויות הטפטים מציעות דגמים מיוחדים לכל קבוצת גיל ובדוגמאות שונות כך שניתן למצוא טפט מתאים לכל חדר. טפט לחדר הילדים נהוג להחליף בהתאם לתהליך ההתבגרות של הילד, הטפט שעטף את מיטת התינוק בצבעים בהירים ועדינים לא יתאים לחדר של ילד גדול ולכן כדאי להחליף אותו. המבחר הגדול פותח בפנינו את האפשרות לעצב את החדר במהירות וללא הוצאה כספית משמעותית. בתקופה בה המבחר כה גדול אין כל סיבה שלא להחליף את הטפט אחת למספר שנים ולהעניק לחדר מראה רענן התואם את העיצוב שלו.

החשק לשנות ולעצב את הבית מחדש מופיע אחת למספר שנים. בני הבית מתעוררים בוקר אחר בוקר אל אותם קירות ריקים ומחליטים כי הגיע הזמן לשינוי. הטפטים מעניקים פתרון מהיר וזמין. עיון מהיר במגזינים לעיצוב מגלה למעצבים ולחובבי העיצוב שפע של אפשרויות לעיצוב הקירות. בחירה נכונה של טפטים לבית תאיר את החדר ותעניק גם לרהיטים ישנים מראה מלא חיים. שוק העיצוב המודרני גאה להציע לקהל הישראלי פתרונות עיצוב לבית במחירים נוחים. היום כבר לא צריך לשבור תכנית חיסכון בכדי להעניק לחדר השינה מראה מודרני, צעיר ורומנטי. כל שעלינו לעשות הוא לגשת אל חנות הטפטים או אל חנות הטפטים הוירטואלית באתר האינטרנט ולהתרשם מטפטים, מדבקות קיר ושאר אלמנטים מיוחדים לעיצוב קירות.

מדבקות קיר ניתנות להדבקה עצמית ללא כל קושי, טפטים דורשים מאמץ רב יותר אך גם כאן אפשר יהיה לבצע את העבודה ללא איש מקצוע. השלב הראשון בעבודת ההדבקה עוסק בהכנות לקראת העבודה. קודם כל צריך לקרוא בעיון את הוראות ההדבקה. טפט יש להדביק על קיר חלק ונקי, את כל החורים והשקעים בקירות יש לסתום ולאחר מכן לדאוג ליישר את הקיר שלא יישארו בו בליטות. בשלב הבא יש לבחון את ההתאמה בין משטחי הטפט וגודל הקיר ולחתוך בהתאם. כעת כל שנותר לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבק טפטים ולמהר להדביק בצורה הדוקה וישרה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולכל פתרון עיצוב,
צוות אורגד