לא רק בבית (הכל על וילונות וגם טפטים במשרדים)

לא רק בבית (הכל על וילונות וגם טפטים במשרדים)

וילונות במשרד – יש חיה כזו

• אווירה נעימה מובילה לעבודה טובה. השפעות הסביבה על העבודה ועל התפוקה בעבודה ידועות כבר מזמן. כך שאין ספק שמשרד עם וילונות נעימים ויפים, יוביל לעבודה טובה יותר וכמובן לבוס מרוצה.

• פרטיות. כיום בעידן "אופן ספייס" והקיוביקלס, קשה מאוד לעובדים לקבל פרטיות במקום העבודה. מכאן שאין פתרון טוב יותר מאשר וילונות, שמשמשים גם כתפאורה וגם כחיץ בינך לבין שאר העובדים. חוץ מזה, משרדים רבים יושבים בתוך בנייני ענק בהם גם הקירות החיצוניים וגם הקירות הפנימיים הם מזכוכית. במקרה כזה הוילונות בעצם מבודדים אותנו גם מהפרעות מבחוץ וגם מהפרעות מבפנים.

• רושם ראשוני. אף פעם אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני, כך שבכל משרד יש מבקרים רבים, ובהכרח כדאי להרשים אותם בעיצוב יוקרתי ומקצועי, בהתאם לתחום בו עוסק המשרד. שימוש בעזרים כמו וילונות וטפטים בצבעים ובדוגמאות שונות, הוא אחד האמצעים המוצלחים למשימה הזו.

להתאים את המשרד לעיצוב

ברור לכולם שאין דינו של משרד לעריכת דין כדינה של מרפאת שיניים או של משרד לעיצוב ולאמנות גראפית. לכל משרד יש את המאפיינים הייחודיים שלו ואת האלמנטים שהם ספציפיים אך ורק לו. לכן, כל משרד צריך לשקף בשימוש של וילונות ובשימוש של טפטים את המהות שלו.
• אווירה רצינית ומכובדת. משרדים "רציניים", בעיקר מתחומי ההיי טק, הפיננסים או החוק, לדוגמה, כדאי שירכיבו במשרד וילונות ונציאניים או וילונות גלילה לצד טפטים בגוונים נייטרליים או טפטים בעלי צורות נקיות וישרות. אפשר להשתמש גם בווילונות מתכתיים או מאלומיניום, כדי ליצור ביתר קלות אווירה נקייה.

• אווירה מזמינה. במשרדים שעיסוקם מבוסס על קבלת קהל מכל סוג שהוא, מומלץ על עיצוב חמים יותר עם וילונות בגוונים נעימים לעין. במשרדים או במרפאות שעיקר עיסוקם בילדים, כדאי לחשוב על צבעים שישדרו סביבה נעימה לילדים כמו כתום, צהוב או סגול. נכון הדבר גם לגבי טפטים באותם משרדים. ניתן למצוא טפטים עם הדפסים צבעוניים או טפטים עם ציורי חיות, הכל כדי ליצור אווירה מזמינה, מושכת ובהחלט לא מאיימת.

• מנהלים אוהבים להקיף את עצמם בדרך כלל בחומות של הגנה או רצינות. לצורך כך וילונות נשפכים מבדים כבדים, יתאימו בדיוק. בנוסף טפטים בגווני זהב, כסף או ברונזה ישדרו יוקרה וישלימו את העצוב באופן הנכון.