מעצבים אווירה עם וילונות אווריריים

מעצבים אווירה עם וילונות אווריריים

מעצבי הפנים ממליצים ללקוחותיהם לשלב וילונות ליצירת אווירה בכדי ליצור אווירה ביתית וחמימה. לכל חלון בבית יש להתאים וילון, את הוילונות בוחרים בהתאם למראה החדר וסביבת המגורים לפי הסגנון המאפיין- קלאסי, מודרני או אקלקטי. וילונות אווריריים אידיאלים עבור חדרים בעלי מראה רומנטי וקליל. המעצבים נוהגים לשלב וילונות שקופים לצד בדים עבים יותר. הבדים השקופים מזמינים את אור השמש אל הבית ומאירים אותו באור רך וביתי, וילונות שקופים צבעוניים יוצרים משחק מיוחד של אור צבעוני עם קרני השמש. הוילונות האטומים שומרים על הפרטיות של דרי הבית ומאפשרים להתנהל בבית גם כשהתריסים פתוחים ללא חשש של חדירת שמש טורדנית.

בדים נשפכים ורכים מובילים את קולקציות הוילונות בחודשי הקיץ והאביב. בעונת החורף נהוג להדגיש את הוילונות הנשפכים עם בדים עבים יותר בכדי להפחית את כניסת הקור אל הבית, ליצור תחושת חמימות ולשמר את החום הפנימי. וילונות בד מוסיפים חן ועיצוב לכל בית, אלו שמתייחסים בתהליך בחירת הבד גם לשיקולי נוחות, מצליחים להפוך את הוילון לפריט שימושי. השינוי שנגרם כתוצאה של הוספת וילונות הוא מיידי ומשפיע על ההרגשה של בני הבית ותורם רבות לשינוי האווירה בחדר.

הווילונות המועדפים על רוב האנשים הם וילונות אווריריים שמתנועעים באלגנטיות עם כל משב רוח קל. את הבדים האווריריים ניתן למצוא בשלל צבעים ודגמים. אל הוילון ניתן להוסיף סרטים צבעוניים, תחרה, קריסטלים ושאר קישוטים. וילונות בד שקופים מספקים הגנה מפני קרני השמש ומאפשרים את כניסת האור הטבעי אל החדר. הבדים הקלילים מאפשרים שילוב של שניים או שלושה צבעים יחד. שילובים של לבן, סגול וורוד או שמנת, תכלת וחום יוצרים אווירה רומנטית ושלווה. וילונות מבדים סינתטיים ניתנים לכביסה ידנית או כביסה עדינה על ידי מכונת כביסה. מאוד נעים להתעורר בחדרים עם וילונות מבדים נשפכים ושקופים, האור הטבעי חודר אל החדר בהדרגה ומאפשר יקיצה רגועה.

כיצד מודדים את החלון להתקנת וילונות?

את המדידה רצוי לבצע בעזרת סרט מדידה. מומלץ למדוד בשני הצדדים ולזהות אם קיימים הבדלים בגובה ולהתייחס לכך בהתאם כשתופרים את הוילונות. המדידה תקל על התכנון של כמות הבד הדרושה לכסות באופן מלא את החלון. במהלך המדידה יש להחליט באיזה גובה להתקין את הוילון. התקנת מוט הוילון בגובה רב תעניק תחושה של מרחב גדול יותר. את רוחב החלון קל יותר למדוד, יש להוסיף לפחות 5 סנטימטרים לכל צד בכדי למנוע את חדירת האור. וילונות ארוכים מדי אפשר יהיה לקצר ללא בעיה, יחד עם זאת, וילונות קצרים לא ניתן יהיה להאריך. מידות מדויקות חיוניות להתאמת הווילון על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. לקוחות הזקוקים לווילונות במידות חריגות יוכלו להזמין וילונות בהזמנה אישית והם יותאמו לבקשה ולעיצוב החלל.

נשמח לעמוד לרשותכם ולשירותכם ולייעץ לכם על האפשרות הטובה ביותר עבור עיצוב החלל המבוקש, צוות אורגד