סוד הוילונות וקסמם של טפטים

סוד הוילונות וקסמם של טפטים

יתרונות קסם הטפטים

עכשיו כשעברתם את מחסום "הטראומה של ילדותכם", ואתם מבינים שניתן לשלב טפטים בבית גם עם טעם וסגנון, כדאי שתדעו מספר פרטים על הפתרון המושלם הזה:

1. טפטים ניתן לשלב בכל חדר בבית. ישנם טפטים שמתאימים לסלון, ישנם טפטים מיוחדים לחדרי השינה ולחדרי הילדים וישנם טפטים שיתאימו לחדר השירותים. כל החוכמה בשילוב טפטים ברחבי הבית הוא עניין של מידה וטעם טוב.

2. טפטים אינם זקוקים לרענון צבע או לתחזוקה אחרת ואורך חיי טפטים הוא בממוצע 15 שנה. לאורכן של שנים אלו הם שומרים על מראה אחיד ויפה.

3. התקנת טפטים שונה להפליא מהתקנת טפטים בעבר היא קלה וכוללת חומרי הדבקה פשוטים לשימוש וידידותיים לסביבה.

השלב הבא בעיצוב הבית בעזרת וילונות

שיבצתם טפטים במקומות נכונים בבית. כעת להשלמת המראה המושלם של ביתכם יש לשלב וילונות! ישנו שפע של וילונות אותם ניתן לשלב בבית. חשוב שכאשר אתם מתחילים במשימה זו תחשבו היטב על הסגנון הקיים בחדר ובבית כולו, ותתאימו, אפילו בעזרת אנשי מקצוע, את וילונות החדרים. עיצוב ושילוב נכון של וילונות ישדרג לכם את הבית פי מספר מונים, רק עשו זאת עם סגנון ובחוכמה.

וילונות לא נועדו רק לשדרג את עיצוב הבית, למרות שהם עושים זאת בהצלחה מרובה, אלא גם למטרת הצללה. ישנם כידוע בדים מיוחדים המונעים חדירת אור, או וילונות ונציאניים ונוספים שעושים את העבודה באופן מושלם. וילונות רבים מוצבים גם לשם שמירה על פרטיות. במקרה זה ניתן להשתמש בשכבה כפולה של בדי וילונות כדוגמת דגם הסאן סטריפ.

סוגי וילונות ליצירת אפקט העיצוב המושלם

1. וילונות גלילה – פרקטיים, עמידים בשמש, מהווים תחליף לתריס ושומרים על מקסימום פרטיות. ניתן להשיג בשלל צבעים.

2. וילון סאן סטריפ – בעלי דופן כפול של בד גלילה. ניתן בקלות לקבוע את כמות ויסות האור הרצויה.

3. וילון רומאי – וילונות בעלי צבעים רבים ומגוון הדפסים. הבד נאסף ויוצר מעגלים עיצוביים יפים. ניתן לשלב סוגים שונים של בד.

4. וילון ונציאני – עשוי עץ או אלומיניום, מהווה תריסי הצללה.

5. וילונות ורטיקאליים – אלו וילונות שעשויים מבדים ייחודים דוחי אבק. ניתנים להזזה עקב קיבועם במסילות, קל לניקוי ומגיע במבחר צבעים.

6. וילונות מיקדו – עשוים במבוק/עץ, מראם דומה לוילונות גלילה או רומיים. ניתן לגוללם מעלה.