וילונות – החומרים מהם עשויה האהבה

וילונות – החומרים מהם עשויה האהבה

וילונות – תענוג לראות!

וילונות ממלאים מספר תפקידים בחיינו. הם גם פרקטיים, ונועדו להגן עלינו מפני כניסת שמש מאסיבית מדי, גם מציעים לנו את האופציה לפרטיות כשאנחנו מעוניינים בה, ובנוסף מהווים וילונות פריט עיצובי לכל דבר ועניין. בעזרת וילונות ניתן לקשט ולשפר את מראהו של כל חלל.

עולם הטקסטיל, ממנו נתפרים עבורנו וילונות בכל הגדלים, הצבעים והמרקמים, הוא עולם מפותח ומתקדם שלא שוקט לרגע על שמריו, וכל הזמן מציע אפשרויות חדשות של חומרי גלם מהם ניתן לתפור וילונות בכל המידות והרעיונות. כמו בכל תחום אחר, גם וילונות זוכים להיות חלק מעולם האופנה, להתעדכן בטרנדים החמים וליהנות מפיתוחים חדשניים שטכנולוגיית היצור מציעה.

חומרי הגלם של הוילונות

בין הסוגים השונים של חומרי הגלם, מהם עשויים וילונות, ניתן למצוא חומרים טבעיים כמו פשתן, משי וכותנה, כמו גם חומרים סינתטיים בהרכבים שונים, עץ, בד, קש, נצרים ושאר חומרים. כל סוג של חומר גלם מייצר סוג שונה של וילונות בהתאמה ומשפיע על המראה של הוילון ועל השימוש בו. כאשר אתם בוחרים וילונות חשוב מאוד לחשוב מראש מהי האווירה אותה תרצו לייצר בעזרתם, ולהתאים בין הוילונות ובין המראה הכללי של החדר.

תוכלו לבחור וילון רומאי מבד או וילון ונציאני מעץ, וילונות פאנלים או וילונות גלילה, וילונות מבד עשיר או וילונות קלילים מבד מינימליסטי.