מבחר של וילונות וטפטים למגוון צרכים שונים

מבחר של וילונות וטפטים למגוון צרכים שונים

השאלה הראשונה אותה צריך לשאול היא באיזה חדר אנחנו מתכננים להתקין וילונות. האם מדובר בוילונות לחדרי ילדים, או בוילונות לחדר שינה של ההורים? בחדר ילדים צריך לבחור וילונות בטיחותיים אשר יעזרו לנו לישון בשקט בלילה, בעוד שבחדר השינה של ההורים אפשר דווקא להעדיף וילונות נועזים יותר אשר ישרו אווירה אינטימית ומיוחדת. במידה ואנו מחפשים וילונות למשרד לרוב נעדיף וילונות עבים אשר יסתירו את קרני השמש ויגנו במידת הצורך הן על העובדים והן על הרהיטים. 

סננו את האפשרויות

הפונקציה העיקרית עליה נרצה שהוילון יענה חיונית לבחירתו מתוך שלל אפשרויות הוילונות השונים. הגדרה נכונה של הפונקציה העיקרית אותה צריך הוילון למלא מהווה את השלב הראשון והחשוב ביותר. במידה ומטרתנו העיקרית היא שהוילונות יהיו ייצוגיים יתכן שנוכל להתפשר על איכות הבד על חשבון עיצוב מיוחד שיעניק לנו מראה מרשים. בדירות מגורים השאלה המתבקשת היא האם מטרתו של הוילון היא ליצור פרטיות או שמא להוות אלמנט עיצובי שמאפשר מעבר אור. לכל אחת מהשאלות מגוון תשובות, וזיהוי הצורך האישי חשוב על מנת לחסוך זמן וכסף. לאחר שנבצע את הצעדים הללו ונחליט על סוג הוילונות שמתאים לנו כדאי לתת את הדעת על פריט העיצוב המשלים שלהם גם במשרדים וגם בבתים פרטיים – הטפטים.

באיזה רושם תרצו את הקיר שלכם?

גם בתחום של טפטים ההיצע יכול לבלבל את מי שאינו בעל מקצוע. הטפטים השונים אשר חזרו לאופנה בשנים האחרונות מבטיחים מגוון פתרונות יצירתיים. כדאי לדעת אילו טפטים יהיו נכונים עבורינו. בעזרת בחירה נכונה של טפטים ניתן לשנות אווירה בצורה פשוטה וחסכונית. חשוב להתייחס לשילוב נכון בין טפטים בחדרים שונים של המשרד או הבית על מנת להבטיח שניצור את הרושם הנכון. במידה ונרצה אווירה רגועה ושקטה, נוכל לבחור טפטים חלקים ולהוסיף עליהם מדבקות קיר. לעומת זאת, אם נעדיף עיצוב צעקני המושך תשומת לב נבחר טפטים המשלבים בין טקסטורות וסגנונות. כאשר אנו מתעניינים בטפטים עבור דירת המגורים, כדאי להחליט מראש האם יש צורך בטפטים לכל הקירות או שכדאי לבחור טפט עבור קיר אחד בכל חדר וזאת על מנת להדגיש איזור מסויים בכל חדר. בצורה כזו נוכל לוודא שהטפטים לא יימאסו עלינו, היות ואנחנו מתכוונים לבלות במחיצתם זמן רב. בבואנו לעצב משרדים, טפטים יכולים לענות על צרכים של הלקוחות או לענות על הצרכים של העובדים, וכדאי לחשוב בעזרת בעל מקצוע איך משלבים בין השניים בצורה יעילה ואסתטית.