וילונות ונציאניים לבית ולמשרד

וילונות ונציאניים לבית ולמשרד

עשרת הדיברות לבחירת וילון ונציאני לבית או למשרד

  1. מידות בהזמנה כיום ניתן להשיג וילון ונציאני בכל גודל ומידה. הקפידו להגיע לחנות או לפגישה עם המשווק כשבידיכם המידות המדויקות של החלון: וילון ונציאני קטן מדי לא ישרת אתכם בסינון קרני השמש ווילון רחב מדי עלול להציג מראה א-סמטרי כשיהיה בפתיחה מלאה.
  2. החומר כן קובע כיום ניתן להשיג וילונות ונציאנים מסוגי חומר שונים: עץ טבעי, אלומיניום ואפילו פלסטיק מיוחד. לפני בחירת החומר מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע. עץ טבעי יאפשר לכם ליהנות ממראה כפרי ואינטימי יותר, אלומיניום מתאים למשרדים או ליצירת מראה היי- טקי. כיום מגיעים התריסים מאלומיניום גם עם מנגנון בטיחותי ללא חוטים – ונציאני מנגנון סליידר. בנוסף, קיימים תריסים ונציאנים מאלומיניום בשלבים רחבים של 50 מ"מ המקנים מראה יוקרתי יותר. התריסים הונציאנים מהפלסטיק נראים דמויי עץ ומומלצים למי שרוצה לחסוך בעלויות.
  3. התאמה מושלמת וילון ונציאני מגיע בקשת רחבה של גוונים עם אפשרות התאמה לכל גוון מרכזי בחלל או ההיפך: יצירת קונטרסט למול הצבע השולט בחלל. למשל: להשלמת מראה כפרי ניתן לבחור בתריסים ונציאנים מעץ טבעי. לחלל נייטרלי ניתן להוסיף גוונים עזים ולא שגרתיים.
  4. יוקרה במטבח וילונות ונציאניים מתאימים לכל חללי המשרד והבית הפרטי. תוכלו להשתמש בהם כפתרון הצללה נפלא במטבח. מומלץ לבחור באלומיניום המודרני שמוסיף יוקרה לעיצוב ומשתלב עם המראה הכסוף של מכשירי החשמל כגון המקרר, התנור וקולט האדים. כיום ניתן להשיג גם וילונות ונציאניים בגוון שחור חדש, לבן מבריק וזהב יוקרתי, העשוי להתאים לארונות המטבח או לשיש.
  5. שיפוץ או בניית בית זאת ההזדמנות להזמין וילון ונציאני מעץ טבעי ולהשלים את המלאכה במשקוף מעץ תואם – זיווג המקנה מראה מושלם לחלון או למפתחים האחרים של הבית.
  6. כפריות אורבנית וילון ונציאני נחשב לתוספת אותנטית לחיפוי חלונות חדר האורחים והיציאה למרפסת. להשגת תוצאה מושלמת מומלץ לבחור בעץ טבעי – שיעניק לחלל מראה כפרי אותנטי, אך אם מדובר במפתח גדול של יציאה אל הגינה או המרפסת, ניתן לשקול גם אלומיניום קל- משקל שיקל על תפעול הוילון.
  7. הצללה בחדר השינה למי שרוצה ליהנות מנוחות מקסימלית בחדר השינה מומלץ לבחור בוילון ונציאני אטום המחפה את כל מפתח החלון. הקפידו להזמין את הוילון באורך הגדול ב-1.5 ס"מ לפחות ממשקוף החלון, על מנת שתיהנו מאטימה מלאה גם בשעות היום.
  8. מכניסים צבע למשרד ולבית לנועזים ביניכם, הוילונות הונציאנים הם הזדמנות מושלמת להוסיף צבע למשרד ולבית: צהוב בננה, אדום עז, ירוק טבעי או כסוף מתכתי, יכולים להיות תוספת נכבדה לעיצוב חללי הפנים. הקפידו להשתמש בחומרים איכותיים, שישרתו אתכם לאורך זמן.
  9. הפרדת חללי פנים למי שרוצה לנצל את היתרונות של הוילון הוונציאני לטובת פרטיות במשרד, ניתן להשתמש בפריט גם כאמצעי הפרדה של החללים הפנימיים: חיפוי זכוכיות משרדים, הפרדה בין עמדות ישיבה או תוספת דקורטיבית לאזור קבלת הפנים (מותר גם מעל לקיר), כל אלו הופכים את הוילון הוונציאני לכלי שימושי בעיצוב הפנים, ומאפשרים ליצור חללים אינטימיים בתוך חלוקת החלל – הנפתחים ונסגרים בהתאם לצורך.
  10. זמן מסך אחד היתרונות הגדולים של וילונות ונציאנים ביום העבודה, היא יכולתם לווסת את חדירת קרני השמש, ולמנוע סינוור של מסך מחשב הממוקם מול החלון. בצורה זו ניתן לכוון את התריס (בצידוד מעלה מטה) בהתאם לזווית השמש, וליהנות ממעבר מלא של האור ללא סינוור, בנוסף התריסים הונציאנים ניתנים להרמה קלה כלפי מעלה ובכך נוכל לקבל מפתח מלא בתחילת או סוף יום העבודה.

לפרטים נוספים ולהזמנת וילונות ונציאניים התקשרו לאורגד טל': 03-5162185, 03-5179528

אתר: www.orgad.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.