וילונות לחדרי ילדים

הכניסה להורים אסורה

אל תתפלאו אם לאחר שעיצבתם והשקעתם כל כך הרבה מאמצים בחדר הילדים, יקדם את פניכם שלט חדש המצהיר על פרטיותו של הדייר המתבגר. כיום המבחר הוא עצום ומעניק אפשרויות בחירה רבות, כך שאין פלא כי הילדים הופכים למעצבים קטנים בחנות וילונות, ומנצלים את המעמד כדי לבטא את סגנונם האישי.

בקולקציה החדשה מבית אורגד תמצאו מבחר של פתרונות פרקטיים ומודרניים של וילונות לחדרי ילדים: החל מוילונות שקופים המחוברים למוט התליה באמצעות לולאות והמכניסים מעט אוירת שנטי ואווריריות לחדר. אפשרות נוספת היא של וילונות שקופים עם דוגמאות של עיגולים או דמויות המאפשרים חדירת אוויר ואור לחדר אך עדיין מסננים את הקרניים המסנוורות.

הבנות המתבגרות ישמחו לגלות את סדרת הוילונות השקופים החדשה, המשלבת בין כל גווני הקשת לוילונות לבנים שקופים העוטפים את החלון באווירה רומנטית נסיכותית (אידיאלי לשילוב על רקע קירות צבע).

כיוון עיצובי שונה לחלוטין ממלאים הוילון הרומאי ווילון הפנלים- המציגים מראה נקי וישר (לחסימה מלאה של אור השמש) לצד מראה נושם ודקורטיבי לחדר.

להשלמת המלאכה נשמח להציע לכם גם מוטות וילון מעוצבים מעץ מלא הכוללים סיומות המותאמות לילדים דוגמת טוליפים, כוכבי ים וכדורים גדולים המגיעים בצבעים עליזים ובשילוב דקורציה כייפית משלימה של כריות וכיסויי מיטה בקשת רחבה של גוונים למראה מושלם.

לפרטים נוספים ויעוץ בהלבשת חדרי ילדים התקשרו לוילונות אורגד, טל': 03-5162185 , 03-5179528 אתר:www.orgad.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.