נכנסים אל הבית השכור ומתקינים וילונות

נכנסים אל הבית השכור ומתקינים וילונות

פריט כזה לדוגמא הם וילונות. וילונות הם פריט חובה בכל דירה, שכורה או קנויה. הם עוזרים להצליל את הדירה בצורה הנכונה, ואף תורמים לא מעט לעיצוב הפנים שלה. היום מקובל להתקין וילונות כמעט בכל חדר בדירה למעט חדר האמבטיה. וילונות מתאימים לחדר השינה, הסלון, חדרי הילדים וחדר העבודה. יש וילונות בעלי מראה חם וכבד יותר, ויש וילונות עם מראה קליל. אם אתם עוברים לדירה שכורה, כדאי לבחור וילון שקל להתקין ולהסיר אותו, כמו וילון בד או וילון רינגים, וכך אפשר להעביר אותם תמיד לדירה אחרת במידת הצורך.

מדבקות קיר מושלמות לדירה שכורה

התקנתם וילון, עכשיו הגיע הזמן לשים לב לקיר. אם עברתם לדירה שכורה, יכול להיות שתרצו לבצע חיפוי על כל מיני סדקים בקיר. אז מה עושים, מתחילים לצבוע ומביאים את השפכטל? ברור שלא. היום יש אופציה נוחה מאד באמצעות הדבקה של מדבקות קיר. למדבקות קיר יש שני יתרונות מרכזיים – הן יפות מאד, והן קלות מאד להדבקה ולהסרה.

מדוע זה חשוב? כי אתם מן הסתם אנשים עסוקים. מצד אחד אתם רוצים שהדירה השכורה שלכם תהיה יפה, אבל יש לכם גם דברים אחרים להתעסק בהם. לכן, צריך בסך הכל ללכת לחנות ולבחור מדבקות קיר שמוצאות חן בעינכם. ההדבקה עצמה לא תיארך יותר מדקה – ואתם תיהנו מקיר מאד יוצא דופן. כמו וילונות, גם מדבקות קיר יכולות להתאים לכל חדר בבית שלכם – כולל לחדר האמבטיה (לחדר כזה כדאי לקנות מדבקות עם למינציה שעמידות בפני מים)

להרחיב את המדבקות לטפטים

אבל רגע, לא חייבים להסתפק במדבקות, אפשר כבר לקנות טפטים של ממש. למעשה, המדבקות שעליהן פירטנו בפסקה הקודמת, הן סוג של טפטים. הטפט הוא מעין מדבקת קיר אחת עצומה, שמודבקת על פני קיר שלם. ההדבקה של טפט מומלץ שתבוצע על ידי איש מקצוע. ישנם גם טפטים מיוחדים שהם נוחים מאד לצורך הסתרה של סדקים ובקעים שונים בקיר. כמובן שהטפטים של היום נראים שונה מאד מהטפטים של פעם – היום הם מגיעים בעיצוב מודרני והם מהווים חיפוי מעולה על הקיר, שמצד אחד מחזיק לזמן רב, אבל גם ניתן להסרה פשוטה מאד במידה ואתם עוברים דירה.