וילונות במקום תריסים

וילונות במקום תריסים

התקופות בהן ניתן היה למצוא רק דגם אחיד של תריסים לבנים מפלסטיק ודגמים ספורים של וילונות בד חלפו מהעולם. הרשתות המובילות מציעות כיום שפע של דגמים, עיצובים מיוחדים, מנגנונים חשמליים וצבעים. הוילונות והתריסים לוקחים חלק משמעותי בעיצוב החדר. דגמים חדישים של וילונות הצללה יוכלו להחליף ללא קושי את התריסים, הוילון ממלא את מרבית הפונקציות של התריס בצורה טובה ביותר כך שלעתים הלקוחות מחליטים כי אין כל צורך לרכוש את שניהם.

מתי אפשר לוותר על התריסים?

וילונות מסוג תריסים ונציאנים במקום תריסים

אפשר יהיה להציב בחדרים ומשרדים מכל הסוגים והמידות, הוילונות מורכבים בעצמם מתריסים קטנים שמאפשרים את ויסות כמות האור בחדר והגנה מפני קרני השמש המסנוורות ויכולים להגיע במבחר חומרים: אלומיניום, עץ ודמוי עץ מוקצף. ללא תריסים אפשר יהיה לבחור מסגרת לחלון ללא כל חשש, אין צורך לבדוק האם המסגרת מתאימה להתקנת תריסים ולהציב מסילות מתאימות. כשמתקינים וילון ונציאני במקום תריס הוילון מותקן בחלק הפנימי של החלון, מנגנון ההפעלה נגיש וניתן לפתוח ולסגור את התריס על ידי משיכה פשוטה בחוט או סיבוב המוט.

וילונות מסוג סאן סטריפ

אפשר יהיה להציב בכל חלל וניתן לייצרם בכל מידה על מנת להתאים לגודל החלון, הוילונות מורכבים משתי שכבות של בדים הבנויים מפסים אטומים ושקופים לסירוגין שמאפשרים את ויסות כמות האור בחדר ויצירת פרטיות. כשמתקינים וילן סאן סטריפ הוילונות מותקנים בחלל הפנימי של החדר, מנגנון ההפעלה נגיש וניתן לפתוח ולסגור את הוילון על ידי משיכה פשוטה בשרשרת.

וילונות במקום תריסים – יתרונות

אלו שבוחרים לוותר על התריסים ולהתקין וילונות במקום תריסים מגלים אפשרות לחסוך בעלויות, רכישה והתקנה של תריסים מסתכמת בעלויות של אלפי שקלים. לצד האפשרות להימנע מהוצאות מיותרות מגלים המשתמשים בוילונות מסוג תריסים ונציאנים או וילונות סאן סטריפ ממשק נוח לשימוש. את הוילון אפשר לסגור ולפתוח מבלי לפתוח את החלון ובכך לאפשר כניסת אור במידת הצורך ויחד עם זאת לדאוג שהאור לא יסנוור. בנוסף לכך נוכל לווסת את מידת החום שחודר לחדר על ידי סיבוב השלבים בהתאם. את הוילונות החדישים אפשר למצוא בשפע של צבעים ודגמים, המתקן רחיץ ועמיד לאורך שנים רבות. וילונות מסוג תריסים ונציאנים או וילונות סאן סטריפ שפועלים בעזרת מנגנון חשמלי כדאי יהיה להתקין במשרדים, חדרי ישיבות, בתים של מבוגרים ושאר אזורים מוגבלים בגישה.

איך לבחור וילונות מסוג תריסים ונציאנים או סאן סטריפ?

האפשרויות הרבות שעומדות בפני הצרכן גורמות לתחושת בלבול, רוב האנשים אינם יודעים כיצד להבדיל בין המוצרים, לזהות חומרי גלם איכותיים ולהבדיל בין מוצרים נוחים לשימוש ומוצרים מסורבלים. קיימות מספר שאלות שיש לשאול בכל תהליך בחירת וילונות, השאלות עוסקות בפרמטרים כמו: מידות, מיקום, עיצוב, מטרה, מחיר ונוחות השימוש. התקנת וילונות מסוג תריסים ונציאנים או מסוג וילונות סאן סטריפ מסייעת לחיסכון בעלויות, את סכום הכסף שנחסך אפשר יהיה להשקיע בוילון מעוצב בעל מנגנון חשמלי. לפני היציאה אל החנות הקפידו למדוד היטב את פתח החלון והקדישו מחשבה לצורכי הדיירים במקום, ילדים שסובלים מאלרגיה לאבק זקוקים לוילונות רחיצים, מבוגרים שמתקשים בתנועה זקוקים למנגנון חשמלי, צעירים ובני נוער זקוקים לצבעים מלאי חיים.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל בחירה של צבע וסגנון המתאימים לכם.

לרשותכם, צוות אורגד