עיצוב פנים באמצעות וילונות

עיצוב פנים באמצעות וילונות

שדרוג ועיצוב הבית בפחות משבועיים

תמיד חלמתם על מראה מודרני ויוקרתי ברחבי הבית, תמיד רציתם לשדרג את הדירה מבחינה עיצובית אבל מעולם לא היה לכם מספיק כדי להביא אותה לאותו מראה מושלם ובעל חמימות מזמינה. אנחנו מביאים אליכם את אחד הפתרונות היותר יעילים הקיימים בתחום עיצוב פנים קלאסי. אבל כיצד עושים זאת והאם ניתן לחסוך על מעצב/אדריכל פנים לטובת העיצוב הייחודי הזה?

שיפוץ כללי ב-1000 שח בלבד – זה דווקא כן קיים!

האם אנחנו רואים נכון? לחלוטין כן! את השיפוץ אין מצב שתפספסו! עיצוב הבית באמצעות וילונות איכות המשתלבים היטב עם הקירות והחללים, מקיים אפשרות יצירתית במיוחד אשר טומנת בחובה את האופציה הכוללת עיצוב יוקרתי ללא עבודות קבלניות ובצורך להיות תלויים באיש המקצוע בכל רגע ורגע.

במקומות רבים ברחבי הארץ תוכלו למצוא מערכות שונות של וילונות אשר מתאימות לצרכי ועיצוב יוקרה, שידמו את השיפוץ המיוחד, אבל בתקציבים נמוכים ב 50% לפחות! אתם כבר לא צריכים לאגור שקל לשקל כדי לאפיין את הדירה או הבית שלכם באופן עליו חלמתם כבר שנים. פשוט תולים וילונות ותוך שבוע לכל היותר, באמצעות הפריטים המשלימים הנכונים תוכלו ליהנות מהבית/הדירה המעוצבים החדשים שלכם מבלי לסבול מההשלכות והמחירים של עלויות השיפוצים היום וכל זה במחירים שאינם מתקרבים לעלויות השיפוץ הבסיסיות!

וילונות מתמזגים – עיצוב קירות אומנותיים ברעיון חדשני ומרגש

ואם כבר על קירות דנן, קיימים וילונות בסגנון מתמזג אשר חלק מתכונותיו הן ליצור צללים, השתקפויות והתמזגויות בחדר בגוונים משתנים ואפילו גוונים מראתיים. הוילונות או נכון יותר לומר, החיפויים הללו משתלבים עם וילונות קלאסיים ופשוטים ויוצרים מראה של בבאה המשליכה הוילון ועל מראה פני החדר. בחירה זו מתאימה במיוחד לדירות ובתים קטנים יחסית ויוצרת מראה של חלל מרווח ונושם יותר.

כאשר ונציה מגיעה לישראל – שובו של הוילון הונציאני

וילון ונציאני תפקד לפני זמן לא רב בכלל כוילון של ברירת מחדל, וילון למשרדים ממשלתיים אפלים וקופות חולים שוממות. עם התקדמות והתפתחות תחום עיצוב ואדריכלות הפנים, ואיתו, תחום עיצוב הוילונות והכנסת הוילונות אל עולם הבוטיק והוינטג' גם הוילונות הונציאניים לא נשארו ואינם מתכוונים להישאר מרחוק וכיום כוללים עיצובים ואפשרויות גזירה מלכותיות, במראה עשיר במיוחד, חלק מבד וחלק הפועלים על טכנולוגיה חשמלית.

את הוילונות הללו תוכל לבחור בסגנון משתנה אשר יתרום למראה אותנטי. למשל, תוכלו למצוא וילונות ונציאניים בסגנון יפני, אשר מדמים את העיצוב היפני המניפתי – המסורתי, אותו ניתן עדיין לראות בחצרות המלכות, חצרות הגבירים והשליטים ביבשת המרתקת הזאת. כך במחי יד, תוכלו למצוא את עצמכם מאזינים למנגינת ה"שיימיסן" וזימרת הגיישות, אי שם ממרחק של שנים ותקופת- וזוהי רק אופציה אחת מיני רבות!

הרנסנס עדיין חי! למי שאוהב את העיצוב הרומנטי-יוקרתי

עיצוב נוסף ואהוב על חובבי היוקרה, הוא וילון רומאי, אותו וילון אשר מעוצב באמצעות גדילים וכיווצים, בדומה לעיצוב מסך תיאטרון. הוילונות הרומאיים ניתנים לפיתוח ועיצוב משתנה ותוכלו למצוא אותם במגוון רחב של סגנונות ומרקמים ותוספות עיצוביות כיד הדמיון הטובה של המעצב, ולעיתים גם הנגיעה המיוחדת שלכם.