איך לבחור וילונות לבית ולמשרד?

איך לבחור וילונות לבית ולמשרד?

וילונות כבר מזמן אינם המעטה שמסתיר את החלון אלא טקסטיל מעוצב המותאם לסגנון הבית, לארשת ולהדרת עיצוב הפנים שלו בתחומי החדרים השונים. הרבה יותר מכך, קיימים גוונים עיצובים ורעיוניים עיצובים בעלי ערב רב שלי אפשרויות , גזירות ודוגמאות שהיו קיימות גם בעבר- הצרכן הפרטי החל לגלות את נושא העיצוב באמצעות הוילון בזכות המעצבים אשר הרימו את הכפפה והחליטו להחזיר לוילונות ולעיצוב הוילונות את הכבוד הראוי והמגיע להם.

כיום, תוכלו למצוא אינספור רעיונות לעיצוב הבית דווקא מהכיוון המשלים באופן עצמאי לחלוטין. במאמר הבא נדבר על איך בדיוק עושים את זה.

לפני שאנחנו ניגשים אל בחירת הוילונות חשוב מאוד שנבדוק תחילה את סגנון החלל שלנו ונביט בו מקרוב: מהו סגנון החלל, את מי הוא משרת, מהו גודלו, מה אנחנו מעוניינים להפיק מהעיצוב לצרכים האישיים , מהי צורתו והמבנה שלו (האם הוא בנוי בצורה הנדסית ישרה ובסיסית, כמו מלבן/מרובע), על פי המדדים הללו נוכל לגשת אל מלאכת בחירת העיצוב ובחירת הוילונות

אחרי שציינו לעצמנו את הנקודות המרכזיות הללו, נוכל לענות עליהן ועל הצרכים שלנו באופן מאורגן ומסודר יותר. אחת הטעויות הבסיסיות ביותר שניתן להבחין בהן, במיוחד בתחום העיצוב, היא הקפיצה המיידית הזאת, וההבנה המאוד כללית, שהבית /המשרד זקוקים לשינוי. רגע.. אבל איזה שינוי? ועד כמה מה שאנחנו רואים בראשנו יתאים לאותו חלל ספציפי? האם לא יעמיס עליו? האם לא יצעצע אותו והאם יחמיא ויביא את המראה החזותי הכללי לאותו מראה משופר ומרשים?

לחלוטין כן. בחירת וילונות כמו וילון ונציאני או וילון רומאי בהתאמה לסוג המשרד בסגנון "מלא", יצרו מראה אומנותי וצלליתי באזור הקירות ויעניקו גוון צלליתי שייפול על הקירות וייצור מראה נעים ומרוכך או בהתאמה לתדמית והנראות שאתם תבחרו לעצמכם. בחירת וילונות למשרד בהתאם לכיווני האור אשר נופלים על החדר, בהתאם לגודל המשרדים ייצרו עבורכם את השיפוץ אחריו אתם מחפשים תוך זמן קצר, תוך השקעה תקציבית נמוכה יחסית וללא רעש ואי נוחות המגיעים בדרך כלל עם השיפוץ הקלאסי.

וילון רומאי והיכן כדאי להשתמש בהם

וילון רומאי יתאים בעיקר לחללים גדולים ומרווחים יותר, כתוצאה מהפרטים הרגבים שבדרך כלל ניתן למצוא בהם, החל מהשתפלות הבדים, בחוטים והחבלים הדקורטיביים, הכיווצים, המלמלות והטולים אשר באים איתם כעסקת חבילה. יחד עם זאת תוכלו לבחור בעיצוב עדין יותר, שיכלול מרקמים רכים ואחידים יותר בסגנון הרומאי, באמצעות בחירת טקסטיל בעל מרקם רך יחסית. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי הוילון הרומאי יתאים בעיקר לחלונות גדולים או אזורים של קירות מרווחים כדי ליצור חזות מרשימה. במקרים של חללים קטנים, חשוב להיעזר באיש מקצוע כתוצאה מהסכנה הטמונה בוילון אשר מסוגלת, בעת צעד לא זהיר להפוך את החלל ממעוצב לעמוס וצפוף.