וילונות במרפסת בעקבות חוק המרפסות של ביבי

וילונות במרפסת בעקבות חוק המרפסות של ביבי

כל בית צריך מרפסת

כדי שתיהנו ממקסימום פרטיות במינימום מאמץ אנו מציעים לכם לחפות את המרפסת המקורה עם וילונות אקולוגיים – העשויים מבדים טבעיים או בוילונות מיקדו העשויים מחומר טבעי – במבוק שתורם לאיכות הסביבה (היות והבמבוק מצטיין בשיקום מהיר של שטחי גידולו – בניגוד לעצים הדורשים נטיעות מחודשות של היער). וילון מיקדו מקנה למרפסת המקורה מראה אותנטי וכפרי, משדר החוצה צלליות בלבד ואינו חוסם כניסת אור.

למי שרוצה ליהנות מפרטיות מלאה, מומלץ לבחון את וילונות המיקדו מסוג זיג זג, המיוצרים מעץ טבעי ומסננים עד 95% מקרני ה-UV המזיקות. וילונות המיקדו משרים במרפסת אווירה טבעית ואותנטית (כמו בסוכה המסורתית), ניתנים לגלגול מעלה ומטה ולהשגה בגוונים טבעיים משתנים. בעת הצורך תוכלו לגלול את הוילונות עד למטה וליהנות מחסימה מלאה של קרני השמש, דבר ההופך את המרפסת הסגורה לחלל פנים רגיל: ללא השתקפויות וללא צורך בתוספת בנייה הרמטית.

וילונות למרפסתוילונות אורגד למרפסתוילון למרפסת

חדר משלנו

למי שרוצה להסב את המרפסת לטובת חדר עבודה חדש, מומלץ להשתמש בוילונות סאן סטריפ חדשניים, המורכבים משתי שכבות של רצועות בד רוחביות אטומות ושקופות לסירוגין, היכולות להמצא בחפיפה או בצורה מקבילה ובכך מאפשרות לווסת את כמות האור הנכנסת לחלל בהתאם לצורך. וילונות הסאן סטריפ מקנים למרפסת מראה מודרני ודקורטיבי, אינם שוברים את קרני השמש, מאפשרים לכם ליהנות מכמויות אור גדולות בתוך המרפסת, שומרים על פרטיות ומונעים סינוור. בנוסף לכך תגלו כי וילונות הסאן סטריפ ניתנים להרמה וגלגול מהיר, מגיעים בכל גוון רצוי, ומקנים לחלל אווירה חמימה ואינטימית.

וילון סאן סטריפוילונות סאן סטריפ אורגד

לפרטים נוספים אודות פתרונות הצללה למרפסות מקורות התקשרו לאורגד

טל': 03-5162185 / 03-5179528, אתר: www.orgad.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.