כשהוילונות הופכים לתכשיט

כשהוילונות הופכים לתכשיט

ג'ונגל בחדר הילדים – מוטות עץ מעוצבים

הלהיט בחדרי ילדים השנה טמון במוטות עץ מעוצבים, השוברים את המראה החדגוני של מוטות התלייה של וילונות, ומנצלים את המעמד להוספת צבע וטעם אישי. בסדרת המוטות החדשה תמצאו מבחר של מוטות מגולפים מעץ טבעי, המתבלטים בצבעים כייפים וססגוניים, כמו כחול, ירוק, צהוב וכתום, ומציגים גימור מקורי בצורת כתר, פרח, כוכב ים ועוד. את המוטות ניתן להתאים לצבעים של הוילון או למוטיבים אחרים בחדר, ולהזמין בכל אורך רצוי.

222
קרניזים לחדרי ילדים

הקרניז כתכשיט

קרניז דקורטיבי – התכשיט של הבית

לחדר השינה והסלון אל תשכחו להוסיף גם מוטות עץ או מתכת מהודרים, המאפשרים להשלים את האמירה העיצובית בעזרת דגמים מפורזלים בעלי פיתוחים וחריטות ייחודיות. בעזרת הקולקציה של אורגד תוכלו לסגנן את החדר או הסלון עם מוט מתכת שבקצותיו ביצת עץ מהודרת בגביע מוזהב, כדור ברונזה חושני או להב ברונזה בהשראת ימים עברו. אם אתם מעוניינים במראה הקלאסי של וילונות נשפכים במראה עשיר אשר תלויים על מסילות לאורגד קיים פתרון יצירתי ומעוצב להסתרת המסילות הלבנות – קרניז דקורטיבי מעץ אשר יכול להגיע במבחר צבעים.

מבחר קרניזים דקורליביים באורגדהקרניזים שלנו

 

קרניזים וילונות אורגד

הגדילים שלנו

למי שאוהב את המודרניות הפונקציונאלית, אך בוחר להלביש את חללי הפנים בוילונות רכים עם קפלים או בשילוב טבעות, חשוב להקפיד על הוספה של וו לאיסוף הוילון – כך שלא תצטרכו לחפש פתרונות מאולתרים או לוותר על הסטת הוילון לפי הצורך. הוילונות היוקרתיים יקבלו טאצ' שיקי עם גדילים מחוטי משי המיועדים לקשירת הוילון, ומגיעים בגוון משלים לדוגמת הטקסטיל. לנוחותכם מציגה אורגד גם מתלים מודרניים ומעוצבים ממתכת, המאפשרים קיבוע לקיר שלצד הוילון, ואיסוף של הבד במקרה הצורך. המתלים המיוחדים הופכים לאלמנט עיצובי בפני עצמו, ומגיעים בגוונים שונים של מתכת ולמי שרוצה בתוספת פרחים ועיטורים – ההופכים אותם לחלק אינטגראלי מהטקסטורה של הוילונות.

גדיליםגדילים לוילונות

לפרטים נוספים אודות אביזרים לוילונות התקשרו לאורגד טל': 03-5162185 / 03-5179528

אתר: www.orgad.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.