כיצד לעצב נכון את המשרד עם מדבקות קיר

כיצד לעצב נכון את המשרד עם מדבקות קיר

מעצבים מחדש את המשרד שלכם? אין ספק שלחלל המשרדי יש תפקיד שונה משל החלל הביתי. מצד אחד, אין ספק שאתם צריכים להרגיש בתוכו בנוח.

מהצד השני, חשוב ליצור אווירה הולמת של עבודה. כמו כן, אם אתם מארחים לקוחות ושותפים בתוך המשרד, חשוב ליצור בהחלט את ההרגשה מצד אחד שהם רצויים, אבל גם שהחלל ישדר את המסרים שמתאימים לעסק שלכם – האם הוא בא לשדר מקצועיות? יצירתיות? דינאמיות? את כל הדברים הללו תוכלו לשדר בעזרת עיצוב נכון. אחד האמצעים שבעזרתם נהוג לעצב היום משרדים רבים הן מדבקות קיר. יתכן שהשתמשתם בדירתכם במדבקות קיר וחשבתם שהן מתאימות בעיקר לחדרי ילדים שאוהבים את דמויות דיסני. אך היום קיימות מדבקות קיר במגוון עשיר של דוגמאות ובקשת צבעים רחבה בינהן מדבקות שנועדו לעיצוב חלל המשרד. קיימות מדבקות שאף נראות כמו ציורים של ממש שצוירו על קיר המשרד שלכם, מה שמעניק לו אווירה מיוחדת ומעניינת. את המדבקות אפשר להדביק על משטחים שונים כך שהם מתאימים גם לדלתות זכוכית לדוגמא.

כיצד לבחור טפטים למשרד

מעבר לפתרון היצירתי של במדבקות הקיר מומלץ לשדרג את החלל המשרדי באמצעות הדבקת טפטים. בעבר זו הייתה שיטת החיפוי הפופולארית ביותר עם דגש בעיקר על טפטים מנייר, שהיו זולים מאד וניתנים להדבקה על משטחים רבים.

במשך השנים, הטפטים פינו את מקומם לקירות הצבועים, בעיקר בשל העלייה ברמת החיים, והעובדה שאנשים יכלו להרשות לעצמם שיטות יקרות יותר מהדבקה של טפטים מנייר. אולם, בשנים האחרונות אנו חווים חזרה למקורות, כאשר הפעם כמובן, טפטים הם כבר שיטת חיפוי הרבה יותר איכותית. נכון, עדיין קיימים טפטים מנייר, אבל כיום קיימים גם טפטים מבד אשר מאפשרים לחפות על חורים וסדקים בקירות. קיימים גם טפטים שמכילים בתוכם מספר ציורים משתנים שמאד מושכים את העין. בעלים של משרד שרוצה לשדר מסר מסוים, יכול לרכוש טפטים מיוחדים, שיעזרו לו ליצור את האווירה הרצויה.