וילונות, כי אנחנו עם בשינוי תודעתי

וילונות, כי אנחנו עם בשינוי תודעתי

כל תחום עיצוב הפנים תפס תאוצה די רצינית בעשור או שניים האחרונים בישראל. חדירת ענקיות עיצוב כמו איקאה הפכו את הישראלים למביני עניין בתחום. מאומה בעלת קירות מכוסי טפטים מיושנים הפכנו לעם שמבדיל בין סגנון עיצוב קלאסי למודרני, כפרי לתעשייתי ומדבר על מונחים כמו קווים נקיים, צבעים חמים, זרימה עיצובית וכיו"ב. ישראלים רבים משקיעים כסף רב בעיצוב הבית ואת התוצאות ניתן לראות בבתים רבים בישראל.

מערכות סלון שתואמות את הפריטים שבוויטרינת הזכוכית, מזנון סלוני שיובא לארץ מיוחד מאירופה, שטיחים מרהיבי עין שזוכים לטיפולים מסורים יותר מחיות המחמד, מטבחם בעשרות אלפי שקלים שטומנים בחובם את הציוד המתקדם ביותר וחדרי ילדים שזוכים לטאץ' מקורי מידי מעצבי הפנים, כל אלה מעידים על השתבחות הטעם הישראלי, או לפחות על מודעות שהולכת וגוברת לכל התחום של עיצוב פנים.

ואם כל זה לא מספיק, נסו לבדוק כמה מסלולי לימוד ניתן למצוא היום במוסדות השונים להשכלה גבוהה ברחבי הארץ שבסופם תוענק לבוגרים תעודה של מעצב פנים או אפילו תואר בנושא. ומעבר לכל אלה – אדריכלים רבים פונים היום לתחום של עיצוב פנים ונוטשים את ההכשרה המקורית שלהם כמתכננים של מבנים.

וילונות

אחד האלמנטים העיצובים כמו גם הפרקטים החשובים ביותר בבית שלנו, הם וילונות. ישנם בתים רבים שמעוצבים לעילא ולעילא שמסיבות אלו ואחרות עצרו את ההתקדמות העיצובית שלהם בשלב הקריטי במיוחד, השלב בו בוחרים וילונות. אחרי ביקור בבית שכזה נותרת תחושה לא שלמה, מעין טעם מר בפה של החמצה. וילונות הם כמו האיפור של החלון, העין של החדר שמאפשרת הצצה לעולם שבחוץ, אך גם הצצה מבחוץ פנימה. כמו שלא נזניח את האיפור שלנו, אין שום סיבה להזניח את הווילונות.

המבחר מסנוור

וילונות, בדומה לשוק הטקסטיל כולו מגיעים במגוון רחב של גזרות, צבעים ודוגמאות. ניתן להשיג היום וילונות באינסוף מרקמים, אורכים, עיצובים וכיו"ב. במידה והשקעתם כל כך הרבה זמן ומחשבה בעיצוב הבית, לא תשקיעו גם בבחירת הווילונות הנכונים? בוודאי שכן! דאגו להתאמה מושלמת מבחינת סגנון עיצובי ובמקרים מסוימים, דעו שאתם יכולים לוותר עליהם לחלוטין. עיצוב נעים.