פטפוטי טפטים

פטפוטי טפטים

בקולקציית הטפטים החדשה מבית אורגד תמצאו עיצובים עוצרי נשימה של טפטים: פסים ישרים המעניקים אשליית גובה או רוחב לחלל על פי הצורך, טקסטורות דמויות לבני אבן אותנטיות, מבחר דוגמאות פרחים בהתאם לטרנד הפרחוני השולט כבר כמה שנים בסצנת האופנה, טפט סחלבים לאוהבי האלגנטיות, הדפסות עלים חיוורות ומוטיבים יפניים המעניקות רקע עדין וטבעי לחלל, דוגמאות קלאסיות השואבות השראה מהעולם הקלאסי האירופאי, טפטים בגוון שמנת עמוק עם דוגמאות עדינות וטקסטורות שנשאבו מעולם הוינטג'. אפשרות נוספת היא לשלב בין טפטים חלקים לכאלו עם דוגמאות ובכך ליצור עיצוב ייחודי, המייפה את החלל ומשדרג אותו ללא הכר.

מעצבות הפנים של אורגד, ישמחו לייעץ לכם בנוגע לטפטים המתאימים לחלל הפרטי שלכם, ללא תשלום, בביתכם.

התאמת הטפט

כאשר אנחנו בוחרים טפט לחדר האירוח או לחדר השינה, חשוב להתייחס לטקסטורות ולצבעים הקיימים או העתידיים להיות בחלל: החל מהכורסאות, כיסויי המיטה והכריות הנלוות ועד להתאמה של גוון הצבע בקיר הצמוד וממול הטפט.

בחיפוי חללים גדולים מומלץ ליצור נקודת עניין אשר תמשוך את העין, בעזרת הרבה צבע ושילובים של טפטים שונים. כך לדוגמא: גווני אדמה עזים ישתלבו היטב עם טורקיז בכריות ושמנת של הריפוד, וטפט שמנת קלאסי עם דוגמאות לילך עדינות יקבל שדרוג בעזרת שילוב טפט נוסף עם גוונים הפוכים: רקע לילך ודוגמאות שמנת עדינות, כך ניצור קונטרסט ועניין בחלל.

בחללים קטנים מומלץ לבחור בטפטים טבעיים ובהירים ככל הניתן היוצרים אווירה של מרחב בחלל. באם בורכתם בחדר עם תקרות גבוהות, זה המקום להשתמש בטריק הנחת הפסים לרוחב בכדי שהחלל ירגיש מרווח, נעים ופרופורציונלי.

למי שרוצה לשלב בין אמנות ועיצוב פרקטי של הדירה, נשמח להציע גם מבחר טפטים עם איורים ודוגמאות גרפיות, המהוות בעצם יצירת אומנות המוסיפה הרבה אישיות וייחודיות לבית.

לפרטים נוספים בנושא טפטים לבית ולמשרד התקשרו לאורגד טל': 03-5162185 / 03-5179528, אתר: www.orgad.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.