כיצד להתאים וילונות לחדר הילדים

כיצד להתאים וילונות לחדר הילדים – וילונות אורגד

אפשר למצוא היום מגוון רחב למדי של וילונות לחדרי ילדים בכל הצבעים ומכל הסוגים, מכיוון שבחדר הילדים אפשר קצת יותר להשתולל עם הצבעים והסגנונות. לרוב כדאי להעדיף וילון שיהיה בעל מראה קליל יותר, אפשר גם מבד חצי שקוף. את הוילונות עם המראה הכבד יותר, אפשר לשמור לחדר השינה של ההורים או לסלון.

ומה יהיה על קיר חדרי הילדים?

חוץ מאשר וילונות, צריך גם לחשוב מה יהיה על הקיר בחדר הילדים. היום הורים רבים, אוהבים לעצב את החדר של הילדים שלהם עם טפטים. כן, אותו חומר שהיה פופולארי מאד בשנות ה-50 וה-60, עושה היום קאמבק מרשים מאד. היתרון של טפטים בחדר הילדים הוא מאד ברור. כידוע, ילדים הם לא בדיוק הטיפוסים הנקיים והסטריליים ביותר בעולם. רבים מהם אוהבים לפעמים לקשקש אפילו על הקיר שלהם. אז במקום לדאוג לקיר לבן, אפשר פשוט להדביק טפטים צבעוניים על הקיר של חדר הילדים. מניסיון – רוב הילדים גם יעדיפו טפט צבעוני ושמח, על פני סתם קיר צבוע. כך הם אפילו לא ינסו לגעת בטפט, לגזור אותו או לשחוק אותו. היום השיטה של הדבקת טפטים השתכללה מאד, ולא מזכירה במאום את השיטות של לפני ארבעים שנה. לכן אתם יכולים להדביק היום טפטים בחדר הילדים שלכם, והם יישארו שם לאורך שנים רבות. כמובן שבמידת הצורך, הטפט עצמו גם ניתן להסרה. למה זה חשוב? כי כידוע הילדים שלכם לא יישארו קטנים לעד. הם יגדלו, ואז ככל הנראה יעדיפו מראה חדש וסולידי יותר. אפשר פשוט להסיר את הטפט, ואז להחליט מה עושים עם הקיר.

אופציה נוחה במיוחד: מדבקות קיר

במקום הדבקה של טפטים, אפשר לשקול גם אופציה נוספת לחדר של הילדים – הדבקה של מדבקות קיר. מדובר על שיטת הדבקה שמזכירה טפטים, אבל אם תרצו, אפשר להגיד שזה טפט בזעיר אנפין. מדבקות קיר לרוב יבואו בצורות של דמויות שונות שאהובות מאד על הילדים. מכיוון שהילדים מאד אוהבים את הדמויות הללו, מדובר בשיטה שיכולה להתאים בעיקר לחדר שלהם. המדבקות עצמן מגיעות בגדלים שונים ובצבעים שונים, כך שהן יכולות להתאים לרוב לילדים בין גיל שנתיים ועד לגיל 13-14. כמו הטפטים, גם מדבקות קיר ניתנות להסרה בקלות יחסית. כך אפשר כל כמה שנים להחליף את המדבקות בהתאם לרצון של הילדים. כלומר, יש לכם היום שפע של אופציות לעיצוב החדר של הילדים שלכם. אתם רק צריכים לבחור אילו אלמנטים אתם רוצים לשלב.