מדבקות קיר לילדים – התאמת העיצוב לאופי הילד

מדבקות קיר לילדים – התאמת העיצוב לאופי הילד

עיצוב נכון ומתחשב של חדר הילדים תורם להרגשת הביטחון של ילדינו שהרי חדרם הוא המקום בו הם קמים משנת הלילה, חוזרים אליו לפעילויות היום יום וחוזר חלילה..
 
חדר הילדים מהווה את מקור הגאווה האישי של הילד, שם הוא מארח חברים ובני משפחה והרגשת הנוחות והנעימות בו חשובה מאוד. בתכנון החדר ניתן לבחור רהיטים וצבעים שקטים לקירות, אשר ישמשו רקע ניטראלי למגוון הרב של הצבעים שמגיע ביחד עם צעצועי, בגדי וספרי הילד הנמצאים (או מפוזרים…) בחדר באופן טבעי.
אביזרים שונים ומדבקות קיר לילדים יכולים לתת את ההשלמה לדקורציה בחדר. צורתן וצבעוניותן של המדבקות ניתנות להתאמה הרמונית עם אופי הילד וגילו: האפשרות להחליפן ולהסירן בקלות* ללא פגיעה בקירות, מאפשרת לנו התאמה זו ואת האופציה לגוון על פי צרכינו. מדבקות הקיר תורמות לאוירה בחדר, וניתנות לשילוב הן עם קירות צבועים בגוון מסוים והן על רקע של צבע לבן.
 
 
מדבקות קיר לילדים
מדבקת קיר לחדר ילדים

מדבקות קיר

האפשרויות שמעניקות לנו מדבקות קיר לחדר ילדים הן רבות בעיצוב, בצורות ובצבעים. המדבקות יכולות להתאים לכל סוגי החדרים: תינוקות, בנים, בנות, חדרי משחקים, נערים ונערות בגיל ההתבגרות. בתהליך יצירת המדבקה נלקחים רעיונות מעולם התוכן של הילדים וקיים מגוון רב של מדבקות בנושאים שונים החל מצעצועים, חיות, ספורט , מוזיקה וכלה במחשבים, פייסבוק וגלישה

 
מדבקות קיר
מדבקת קיר דינוזאורים

מדבקת קיר Paul Frank

טפטים לקיר
מדבקת קיר לנוער

בבואנו לבחור את המדבקות לחדר הילדים אנו יכולים הן להתאים את המדבקה למה שקיים כבר בחדר או להתנהל בצורה ההפוכה: לבחור תחילה נושא ממגוון המדבקות ולהתאים לו את צבע הקיר, מצעים ואביזרים אחרים. כאשר ילדנו גדל ומסוגל להביע את דעתו אפשר לשתף אותו בתהליך הבחירה ולהפוך זאת לפעילות משותפת וכייפית, המעניקה לילד תחושה טובה שכן הוא ירגיש שבחר בעצמו! משהו לחדרו. הילד יכול להתבונן בתמונות של המדבקות, למשל מתוך המבחר של בורדרים לחדרי תינוקות, ולדמיין איך זה יראה בתוך חדרו.
 

בורדרים לחדרי ילדים

וילונות וטפטים
בורדרים לחדרי ילדים

מדבקות קיר לחדרי ילדים

הילד גדל ומתפתח עם השנים ויש את הרצון לתת לו מקום ומרחב להתפתחות ולעיצוב האופי, היצירתיות והדמיון שלו. החינוך והסביבה הם חלק בלתי נפרד מכך, וכמובן סביבת המגורים אשר עוטפת אותו. הסביבה משלימה את תהליך ההתפתחות עם צבעים וצורות מגיל ינקות, צלילים, תמונות, ספרים ומשחקים. חדר הילדים יכול להיות גם מקום מרגיע אך גם מקום המעודד את היצירתיות. מדבקות קיר המשמשות כלוח לכתיבה עם גיר יכולות להוות מקום נפלא לילד להתבטא מבלי ללכלך את הקירות.
 

מדבקות קיר מיוחדות

מדבקות קיר

מגוון המדבקות הקיים ואשר מתחדש כל הזמן, נותן מראה משלים המשדרג את הבית כולו. קיימת אפשרות להתאמה אישית לכל אחד מבני הבית לפי ההעדפות והרצונות שלו. ניתן לאבזר את הבית ולהוסיף מדבקות קיר לחדר השינה של ההורים או מדבקות קיר למטבח בצורות שונות אשר משלימות את מראה הבית. שילוב המדבקות מעניק פן עיצובי ייחודי לבית ומקשר בין חדריו השונים בצבעים או בקונספט.

מדבקת קיר מיוחדת טפטים
מדבקת קיר למטבח

הקלות שבהחלפת מראה החדר היא רק אחד מהיתרונות המשמעותיים בהוספת מדבקות קיר לחדר הילדים ובכלל לחללים שונים בבית. עיצוב פנים בין אם לחדר בודד או לבית כולו מצריך עלות כספית לא מבוטלת, על כן, מדבקות קיר נותנות פתרון בתקציב נמוך ומתאים לכל כיס, אשר ניתן להחליף ולשנות בהתאם לרצון המשפחה ואופי הילד.

עיצוב, רענון וחידוש הבית מעלים ומשדרגים את איכות חיינו ותורמים למצב רוחנו ומדבקות קיר הן אמצעי מושלם וקליל שבעזרתו ניתן לבצע זאת.

*המדבקות שהוסרו לא ניתנות לשימוש חוזר

לפרטים נוספים בנושא מדבקות קיר לחדרי ילדים, התקשרו לאורגד

טל': 03-5162185 / 03-5179528, חפשו אותנו בפייסבוק.