טיפים לעיצוב חדר לתינוק

טיפים לעיצוב חדר לתינוק

וילונות לחדרי תינוקות

וילונות יכולים בקלות יחסית להפוך את חדר התינוק החדש לחדר מיוחד. תפקידם של וילונות בחדר הוא בראש ובראשונה להעניק הצללה אך בנוסף הוילונות באים להוסיף צבע וגוון לחדר ובכך להדגיש את אופיו. נוסף על כך, וילונות מספקים מרקם חדש ומרענן לחדר, אשר מופיע על הקיר. בשל שתי הסיבות הללו, חשוב מאוד לבחור וילונות לחדר תינוק אשר מתאימים לאופי החדר ובכך ידגישו את הרכות המצופה לרוב מחדר זה.

בחירה בוילון עם הדפס היא רעיון מוצלח, אשר יכול להוסיף לצבעוניות החדר. בחנויות עיצוב רבות, וכמובן בחנויות אשר מתמחות במוצרי תינוקות ניתן למצוא וילונות עם דוגמאות רבות אשר מותאמות לקטנטנים. למרות הבחירה המובנת של הורים רבים בוילונות אשר כוללים דמויות מפורסמות, אנו מציעים לבחור וילונות עליהם הדפסים של דמויות סולידיות, בעלי חיים או ציורים משעשעים במקום ציורים סטנדרטים של מיקי מאוס או באגס באני. לילד יהיה זמן רב במהלך חייו להיחשף לדמויות אלו בכל מקרה, אין צורך להכניס אותן לחדרו לפני כן. דבר נוסף אשר חשוב בבחירת וילונות הוא בחירה בבד, אשר משדר רוך וחמימות, על מנת ליצור אווירה נעימה בחדר.

טפטים לחדרי תינוקות

כלי נוסף לעיצוב חדר התינוק הוא שימוש בטפט. באמצעות טפטים ניתן להצביע על האווירה המיוחדת בחדר התינוק לעומת החדרים האחרים בבית. בחירת טפטים לחדר תינוק יכולה להוות מכשלה, שכן בניגוד לוילון, אשר נוכחותו בחדר מוגבלת לאזורו הספציפי של החלון, טפטים מקיפים קיר דומיננטי אחד לפחות אם לא את כל החדר, ובדרך זו משפיעים עוד יותר על האווירה הכללית של החדר. בשל העובדה הזו, בבואנו לבחור טפטים, חשוב מאוד לא "להשתגע" יותר מדי ולבחור בעיצוב נעים אך סולידי.

יש לזכור שאם על הוילון בחדר יש הדפס מומלץ שלא נבחר גם טפטים שיכללו הדפס בולט. בחירה בהדפס סולידי, אשר מתאים לאופי הוילון שבחרתם תתאים בהחלט במקרה זה. חשוב מאוד לבחור בצבעים בהירים, נעימים ומרגיעים. קיים מגוון עצום של טפטים אשר מיועדים לחדרי ילדים ואפשר ורצוי להתבונן בהם לפני הבחירה. חשוב לזכור שלמרות שמדובר בחדר של פעוט, עדיין חשוב שהחדר לא יראה מצועצע יתר על המידה. חדר עם טפטים מצועצעים מדי ומקושקשים מדי עלול ליצור אווירה מעיקה ומלחיצה בחדר. עומס של צבעים וגירויים עלול לפגוע בנינוחות התינוק, וגם בשלכם. לא נעים להיכנס לחדר עמוס מדי.

לסיכום, בבואנו לעצב חדר לרך הנולד חשוב לשמור על מינון נכון. לצד הבחירה באלמנטים אשר מדגישים את היותו של החדר מיועד לתינוק יש להימנע מבחירה בטפטים ווילונות עמוסים וצבעוניים מדי אשר יכולה להעכיר את אווירת החדר. שילוב מושכל בין וילון וטפט סולידיים מצד אחד, אך צבעוניים ומתאימים לילדים מן הצד השני, יוביל לעיצוב מושכל ומוצלח של החדר.