כיצד לשפר את נראות הבית או הדירה באמצעות טפטים

כיצד לשפר את נראות הבית או הדירה באמצעות טפטים

לאחר שיפוץ הדירה או הבית – האם כדאי להוסיף טפטים לקירות?

לאחר שיפוץ הבית או הדירה וצביעת הקירות, לעיתים ישנם חללים מסוימים בבית או בדירה אשר יכולים להראות ריקים, וישנן לא מעט אפשרויות. כאן מגיע הזמן לשאול, האם לצבוע את הקירות בציורים מיוחדים או להשתמש בטפטים? אם תקציב השיפוץ הגיע לסיומו ואתם לא מעוניינים לעבור אותו, הפתרון הנכון והזול הוא שימוש בטפטים אשר מגיעים במספר וריאציות כגון:

• ציורים לילדים
• נוף
• טבע
• אלמנטים

ישנם עוד מספר סוגים של טפטים אשר ניתן לשלב בקירות הבית, על ידי שימוש בטפטים ניתן למלא חלל ריק במקום לצבוע אותו. כך בעתיד ניתן להוריד את הטפטים ללא בעיה, כאשר השיטות כיום מאפשרות הורדת הטפטים מהקירות ללא פגיעה בשכבת הצבע בבית או בדירה.

טיפים לשיפור נראות חדר הילדים

כאשר מעצבים חדר ילדים, בין אם הוא חדש או ישן, ישנם לא מעט אלמנטים לשיפור הנראות וההרגשה של הילדים, כך שירגישו בסביבה נוחה ונעימה עבורם. לאחר בחירת הארון, השידה המשחקים והמיטה נשאלת השאלה מה לעשות עם הקירות – האם לצבוע אותם או להשתמש בשיטות אחרות? אחת מהשיטות היא טפטים, שמגיעים בצורת מדבקות, כך שלא חייבים לכסות את כל הקיר עם טפט, אלא להשתמש במדבקות ציורים לילדים עם נופים ודמויות, אשר לגמרי משנים את נראות החדר ומוסיפים לא מעט. דבר זה יכול להיות מאוד נחמד עבור ילדכם.

שילוב טפטים בחנויות או במוסדות

כמו חדר הילדים או הקירות הריקים בבית נעשה שימוש נרחב בצבע לצביעת הקירות, אך גם בחנויות ובמוסדות שונים כמו בתי חולים כיום מעדיפים לעשות שימוש בטפטים, אשר מוסיפים נראות ואסתטיקה לקירות. למשל: ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות המגמה בשימוש טפטים ומדבקות לקירות כמו בבתי חולים ומרפאות לילדים, כאשר הדבר משרה ביטחון לילדים והמקום לא חייב להיות עוין עבורם.

בין אם מדובר בדירה שכורה, חנות או מוסד מדובר בפתרון מושלם וזול, וגם בעתיד ניתן להחלפה מהירה, ללא צורך בידע מקדים, כמו צביעת קירות, אשר יכולה להיות יקרה.

טפטים לארונות

לא רק טפטים לקירות או חללים ריקים – כיום חברות רבות אשר מייצרות ארונות מטבח, ארונות בגדים, שידות וארונות אחסון מציעות בשלב בחירת הארון שילוב של אלמנטים כמו טפטים. בחלק מהמקרים יבחרו בשיטה זאת, על מנת להוסיף אלמנט, במיוחד אם מדובר בארון מטבח או בארון בגדים, אשר משלב נראות ולא רק סתם כך ארון שעומד באמצע החלל. דבר זה יכול להוסיף לא מעט, ואף לחסוך בהוספת אלמנטים לקירות כמו צביעה או הדבקת טפטים.

כיום ניתן להוסיף את הטפטים גם לארונות קיימים, כך שאם ישנם ארונות בבית אשר מעוניינים לבצע בהם שינוי, לא צריך לרוץ ולרכוש ארון חדש. ניתן לרענן את הנראות על ידי שימוש בטפטים או במדבקות אשר ניתנים להחלפה בכל זמן שתחפצו.