וילונות בהתאמה אישית ללקוח

וילונות בהתאמה אישית ללקוח

וילונות בהתאמה אישית

וילונות בהתאמה אישית הם מעין חליפה התפורה לפי מידותיו של החלון. הוילונות נתפרים בהתאם למידות מדויקות שמספק הלקוח. ההזמנה המיוחדת מאפשרת ללקוח לבחור בעצמו את סוג הבד, המידות והגוונים השונים. בדים המתאימים לוילונות מומלץ לרכוש בחנויות מיוחדות למכירת בדים לוילונות. בחירת וילונות בהתאמה אישית מונעת מצב בו גם לשכנים יהיה בדיוק את אותו הוילון בסלון. לקוחות שיבחרו להזמין וילון בהזמנה מיוחדת יקבלו בדיוק את הוילונות שבהם הם חפצים. בתהליך בחירת הבד והעיצוב יש להתייחס לסוגי הבדים ולהרכבם. בדים מחומרים שונים יתאימו לסוגים שונים של וילונות. חשוב להקשיב להמלצות של אנשי המקצוע בתחום, לרוב הם ידעו לראות את התמונה המלאה כיצד ייראה הוילון המוגמר עם סוג הבד המסוים. במידה והמעצבת מתנגדת לרכישת בד מסוים וטוענת כי הטקסטורה אינה מתאימה לוילונות כדאי יהיה לקבל את העצה.

כיצד לבחור את הווילון המתאים

הווילון מעניק לחדר מסגרת ומראה אחיד ומעוצב. בחירה לא נכונה של וילונות עלולה לפגום במראה הכללי של עיצוב החדר. וילון כהה וכבד עלול להפוך חדרים לקרים ומנוכרים. כבר בשלבים הראשונים בדרך למראה האידאלי, חשוב להבין כי וילון הוא הרבה יותר מאמצעי להחשכת הבית והגנה מפני השמש. הוילונות משמשים תפקיד חשוב בהלבשת הבית כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. את הוילונות באולם התצוגה כדאי להעמיד אל מול השמש בכדי לבחון את השקיפות של הבד ורמת ההצללה. אם לא מצאתם וילון מתאים מהמגוון הנמצא באתר החברה, תמיד יש אפשרות להגיע לאולם התצוגה, להתייעץ עם מעצבי הבית ולהזמין וילונות בהתאמה אישית.

וילונות חורף מול וילונות קיץ

מזג האוויר משפיע באופן ישיר על בחירת הוילונות. העונה החמה דורשת וילונות קלילים ואווריריים. חודשי החורף הקרים דורשים בדים עבים וכבדים יותר, לוילונות יש תפקיד משמעותי בסיוע לחימום הבית בעונת החורף. וילונות ניתן להסיר ולהתקין שוב ללא כל קושי. ברוב הבתים אפשר למצוא כמה סטים של וילונות חורף לצד סטים של וילונות קיץ. את הוילונות שהורדו מהמסילה כדאי להכניס אל מכונת הכביסה ולאחסן בארון נקי עד השימוש הבא. פרט לשיקולי מזג אוויר נהוג להחליף את הוילונות ולרכוש וילונות בהתאמה אישית בהתאם לטרנדים האופנתיים המתעדכנים בעולם. החלפת הוילון בחדר המגורים מרעננת את המראה הכולל של החדר ויוצרת אווירה חדשה ומעוצבת.

נשמח לעזור לכם בכל שאלה ולתת לכם מניסיוננו העשיר, כיצד למקסם את השימוש בווילונות הן בפן העיצובי והן בפן הפרקטי.

לשירותכם ולרשותכם, צוות אורגד